Właśnie - ramie zaworu upustowego było przyrdzewiałe - przy ostatniej wizycie u lekarza było przeczyszczone (wcześniej zardzewiałe ramie zaworu powodowało błędy wpadanie w tryb serwisowy po wyczyszczeniu turbo pracowało jak trzeba)....
Pytanie czy jest możliwość że po przejechaniu ok 5 tyś km znowu z tym ramieniem jest coś nie teges....
Dziękuję za podpowiedź
p.s. do pilotm - masz.. może jakieś namiary do tego Tomka z Michałowic??? - do tej pory serwisowałem na ul. Zwycięstwa 31 u Grześka - wydaje mi się że jest ciut za drogi chętnie odwiedziłbym polecanego innego doktora od smarciaków
Pytanie czy jest możliwość że po przejechaniu ok 5 tyś km znowu z tym ramieniem jest coś nie teges....
Dziękuję za podpowiedź
p.s. do pilotm - masz.. może jakieś namiary do tego Tomka z Michałowic??? - do tej pory serwisowałem na ul. Zwycięstwa 31 u Grześka - wydaje mi się że jest ciut za drogi chętnie odwiedziłbym polecanego innego doktora od smarciaków
Smart F2 0.6 b 54KM 1999 r.