(09.02.2014, 21:11)obwd-crash napisał(a): Też tak miałem za sprawą egr /a w zasadzie emulatora, w którym użyty został niewłaściwy kondensator, reagujący na temperaturę, po wymianie na właściwy wszystko działa OK/. Auto przechodziło w tryb awaryjny bez zapalania kontrolki check engine. Do 3000obr/min ciągnął a potem kicha, mulił. Po wyłączeniu auta i włączeniu jak się nie przekroczyło 3000 obr/min było OK.
Może masz coś z EGR, załóż lepiej od razu emulator egr za ok 50zł i zapomnij o problemie, skoro już zaślepiłeś dolot spalin do egr i wyprowadziłeś odmę na zewnątrz poza dolot.
Jeszcze nie zaślepiłem dolotu spalin i nie wyprowadziłem odmy, rozebrałem wszystko, pomyłem, przeczyściłem i założyłem z powrotem. Ale wiem już co i jak, więc w sekund 5 zamówię emulator, zaślepkę i podjadę do tłumikarza po rurę 42mm i wykonam zabieg.
Też mi się nie zaświeca check.
Zamówiłem, przed chwilą emulator i zaślepkę. Jak dojdzie to wykonam zabieg i zobaczymy.