to jak ten silnik mógł pracowac ?
może zamiast benzyny wlałes olej do baku ?
na wszyystkich cylindrach czy na jednym tylko ?
sprawdzałeś luz na prowadnicach zaworowych ?
wymieniłeś uszczelniacze trzonków zaworowych ?
z tego co pamietam to zamontowałęś pierścienie Goetze - nie są one najlepsze ale pierwsze objawy zuzywania oleju pojawiają sie po kilku tys km a nie tak od razu ( one nie maja takiego pierścienia rozpierającego dystans )
poza tym nie wiadomo w jakim stanie były cylindry - ważne by była na nich widoczna tzw jodełka czyli ślady honowania - bez tego wymiana pierścierni jakichkolwiek nie da trwłęgo efektu i ratuje sprawe tylko szlif z tłokami nadwymiarowymi lub nowa tuleje cylindrowa w połaczeniu z nowymi pierścieniami.
może zamiast benzyny wlałes olej do baku ?
na wszyystkich cylindrach czy na jednym tylko ?
sprawdzałeś luz na prowadnicach zaworowych ?
wymieniłeś uszczelniacze trzonków zaworowych ?
z tego co pamietam to zamontowałęś pierścienie Goetze - nie są one najlepsze ale pierwsze objawy zuzywania oleju pojawiają sie po kilku tys km a nie tak od razu ( one nie maja takiego pierścienia rozpierającego dystans )
poza tym nie wiadomo w jakim stanie były cylindry - ważne by była na nich widoczna tzw jodełka czyli ślady honowania - bez tego wymiana pierścierni jakichkolwiek nie da trwłęgo efektu i ratuje sprawe tylko szlif z tłokami nadwymiarowymi lub nowa tuleje cylindrowa w połaczeniu z nowymi pierścieniami.
Wszystkie wiadomości proszę kierować na Brzostek911@o2.pl