Elo,
No ja robilem program w vtech a potem wgralem gotowca w rs-parts.
Roznice sa duze, i program rs-parts nie dosc ze mocniejszy (115KM a vtech zrobil 100KM, niedlugo bede na hamowni to potwierdze to jeszcze). Ale najwazniejsze dla mnie sa wrazenia.
Program RSow jest znacznie dynamiczniejszy, czuc ze jest wiecej momentu i jest on dostepny znacznie wczesniej.. Auto zrobilo sie bardziej narowiste.
No i cena. VTECH po rabatach mialem za 1300zl a RS 200€ z przesylka.
Ja jestem za RSami. Dodatkowo ja zdecydowalem sie na zmiane kiedy przejechalem sie autem z programem RS, i po wysiadce powiedzialem MUSZE TAKI MIEC
Pamietaj ze sam program to nie wszystko, przyda sie jeszcze kilka modyfikacji dolotu, oraz lepszy filtr powietrza.
No i zmora roadstera jest gorace powietrze w dolocie. Dlatego wersja brabus miala wodny IC.
W razie co pytaj.
No ja robilem program w vtech a potem wgralem gotowca w rs-parts.
Roznice sa duze, i program rs-parts nie dosc ze mocniejszy (115KM a vtech zrobil 100KM, niedlugo bede na hamowni to potwierdze to jeszcze). Ale najwazniejsze dla mnie sa wrazenia.
Program RSow jest znacznie dynamiczniejszy, czuc ze jest wiecej momentu i jest on dostepny znacznie wczesniej.. Auto zrobilo sie bardziej narowiste.
No i cena. VTECH po rabatach mialem za 1300zl a RS 200€ z przesylka.
Ja jestem za RSami. Dodatkowo ja zdecydowalem sie na zmiane kiedy przejechalem sie autem z programem RS, i po wysiadce powiedzialem MUSZE TAKI MIEC
Pamietaj ze sam program to nie wszystko, przyda sie jeszcze kilka modyfikacji dolotu, oraz lepszy filtr powietrza.
No i zmora roadstera jest gorace powietrze w dolocie. Dlatego wersja brabus miala wodny IC.
W razie co pytaj.