Posiedziałem dłuższą chwilę w garażu, zdjąłem zderzak tylny, chciałem odkręcić tę belkę ale niestety się nie dało. Więc rozwierciłem śruby - jutro będę się męczył, żeby wykręcić to co zostało w gwincie. Nowe śruby dam na nasadkę, nie torx-y. Zdjąłem tłumik, pościągałem wszystkie węże, poczyściłem, niektóre wydawało mi się że są słabo skręcone opaski. Główna rura od filtra powietrza do turbo jest trochę popękana pod opaską, ktoś zastosował jakiś wkład ale trzeba pewnie wymienić - chociaż dziwne, bo na alledrogo znalazłem dwa takie doloty i też są popękane.
Poodkręcałem wszystko, chciałem wyjąć EGR i wyczyścić, ale nie miałem klucza, żeby odkręcić tę metalową rurkę, bo 6 za mało a 7 za dużo, a miałem kiedyś zestaw nasadek w calach i 1/4 by była, ale dałem teściowi. Jutro do Praktikera i jadę dalej z koksem.
Jeszcze dodam, że to co robię to dzięki tutorialowi Smutny i Łysy13 - super dzięki. Zaślepił bym EGR ale nie mogę dostać rury 4,2cm :/
Poodkręcałem wszystko, chciałem wyjąć EGR i wyczyścić, ale nie miałem klucza, żeby odkręcić tę metalową rurkę, bo 6 za mało a 7 za dużo, a miałem kiedyś zestaw nasadek w calach i 1/4 by była, ale dałem teściowi. Jutro do Praktikera i jadę dalej z koksem.
Jeszcze dodam, że to co robię to dzięki tutorialowi Smutny i Łysy13 - super dzięki. Zaślepił bym EGR ale nie mogę dostać rury 4,2cm :/