Przyjacielu - już wyżej Ci wspomnieli koledzy że "skrzynia" czy to "automat czy półautomat" to jest TO SAMO... Tak naprawdę to nie jest automat tylko skrzynia ZAUTOMATYZOWANA, czyli w konstrukcji jest to skrzynia taka jak manualna, tyle że nie ma poprowadzonych do kabiny cięgieł zmiany biegów i sprzęgła - w to miejsce zainstalowane są siłowniki elektryczne którymi steruje komputer...
Zmiana z "półautomatu" na automat - to wymiana drążka i uaktywnienie w programie... Zyskujesz tyle że samochód sam zmienia biegi tak w górę jak i w dół... Na "półautomacie" też sam zmienia biegi tyle że tylko w dół (tzn - jeśli zamulisz albo zwalniasz hamując - biegi same Ci się będą zmieniały w dół na właściwy - a w górę musisz zmieniać sam...)
Poza tym - mając "pełny automat" - w każdej chwili możesz go wyłączyć wciskając przycisk na lewarku - i wtedy skrzynia działa dokładnie tak jak ta "półautomatyczna"...
I nie oceniaj diesli po jednym widzianym samochodzie... Jeśli ktoś nie dba to nawet z przebiegiem 50 tyś może być zniszczone...
Zmiana z "półautomatu" na automat - to wymiana drążka i uaktywnienie w programie... Zyskujesz tyle że samochód sam zmienia biegi tak w górę jak i w dół... Na "półautomacie" też sam zmienia biegi tyle że tylko w dół (tzn - jeśli zamulisz albo zwalniasz hamując - biegi same Ci się będą zmieniały w dół na właściwy - a w górę musisz zmieniać sam...)
Poza tym - mając "pełny automat" - w każdej chwili możesz go wyłączyć wciskając przycisk na lewarku - i wtedy skrzynia działa dokładnie tak jak ta "półautomatyczna"...
I nie oceniaj diesli po jednym widzianym samochodzie... Jeśli ktoś nie dba to nawet z przebiegiem 50 tyś może być zniszczone...