(23.02.2014, 19:10)Kanapa napisał(a): Wrócę chyba do polityki zmieniania dostawcy usługi co rok. Mają starego klienta w poważaniu dla nowego to warto się postarać.
To jest fuckt. Dwa lata temu po kolejnych corocznych zabawach w zmiany abonentów. Kolejno Umowa na żonę, na mnie, na babcię etc. szanowne UPC uznało, że chyba ma już dość nowych (starych) abonentów i zażądali nowego nazwiska, aby dostać promocję dla nowych abonentów (oczywiście starych mają tam gdzie baardzo ciemno). Więc przy rozmowie z konsultantem, powiedziałem, że chcę rozwiązać umowę i oddaję numer. Pani przełączyła mnie do działu utrzymania klienta i tam fucktycznie dostałem extra ofertę. Co prawda interek mam teraz tylko 30Mbs, to jednak każda zmiana na nową ofertę (nawet dla nowych) powodowałaby wzrost ceny o 20-30zł.
I drugi przykład w styczniu jak ubezpieczałem Smarta, znajoma agentka z PZU, jak ją poprosiłem o ofertę to coś tam wyliczyła, a na pytanie o jakieś zniżki, to powiedziała, że tylko dla nowych klientów.
Czyli generalnie interes kręci się na zasadzie - w tym roku zdobyliśmy 5000 nowych klientów i osiągnęliśmy wzrost o 25% bo zakładaliśmy 4000. Tylko nikt nie podaje ile odeszło i o ile taniej by było utrzymać starych niż pozyskać nowych, ale tak interes się kręci.
"Cytrynka" FT 2011, 1.0 był mhd jest Brabus