Tak sobie podłączyłem komputer by sprawdzić skąd się biorą 3 kreski u mnie w chrupku.
Diagnozy są dwie:
Pierwszy błąd- przerwa na kierownicy- dziwny błąd bo wsio działa, taśma nowa wraz z kierownicą. Lecz to raczej nie wywołuje 3 kresek.
Drugi błąd to przerwa na przewodzie lub inna usterka związana z silniczkiem zmiany biegów.
Jak pisałem w innym wątku że nawet na postoju potrafi zrzucić bieg na luz i zapodać 3 kreski. Zgaszę silnik, zapalę i wszystko działa, jadę dalej.
Co jest bardziej prawdopodobne: silniczek zmiany biegów czy raczej kostka, kabel?
Kiedyś dostałem błąd że mam zwarcie do masy przewodu od lewarka zmiany biegów, ale ten błąd nie powraca.
Gdzie grzebać? Przy skrzyni czy wyżej wiązka przy interkulerze?
Rozważałem też że powodem może być ledowe światło stopu- bez niego z automatu są 3 kreski, no ale błąd wskazuje na okolice skrzyni.
Chciałbym rozwiązać ten problem żeby się gdzieś nie rozkraczyć z powodu jakiegoś duperelka.
Diagnozy są dwie:
Pierwszy błąd- przerwa na kierownicy- dziwny błąd bo wsio działa, taśma nowa wraz z kierownicą. Lecz to raczej nie wywołuje 3 kresek.
Drugi błąd to przerwa na przewodzie lub inna usterka związana z silniczkiem zmiany biegów.
Jak pisałem w innym wątku że nawet na postoju potrafi zrzucić bieg na luz i zapodać 3 kreski. Zgaszę silnik, zapalę i wszystko działa, jadę dalej.
Co jest bardziej prawdopodobne: silniczek zmiany biegów czy raczej kostka, kabel?
Kiedyś dostałem błąd że mam zwarcie do masy przewodu od lewarka zmiany biegów, ale ten błąd nie powraca.
Gdzie grzebać? Przy skrzyni czy wyżej wiązka przy interkulerze?
Rozważałem też że powodem może być ledowe światło stopu- bez niego z automatu są 3 kreski, no ale błąd wskazuje na okolice skrzyni.
Chciałbym rozwiązać ten problem żeby się gdzieś nie rozkraczyć z powodu jakiegoś duperelka.
Star diagnoza trójmiasto.