(12.11.2018, 14:07)filiproll napisał(a):(12.11.2018, 13:20)Lukd79 napisał(a):Oddać do mechanika(22.04.2018, 00:09)LAZY. napisał(a): Taki zaczepiacz wizualny.
Niestety znowu 3 kreski. Próba odpalenia auta zaraz po wyłączeniu silnika kończy się krótkim startem rozrusznika i auto jakby na pół sekundy odpala i gaśnie. Wyłączam zapłon i po kilku sekundach kolejna próba, auto odpala i można jechać.
Po pojawieniu się 3 kresek wajchę od biegów ustawiam na N i wyłączam zapłon, ponowna próba odpalenia i N miga, silnik odpala na pół sekundy i gaśnie, póki N miga nie da rady odpalić. Tak zauważyłem bo jakoś wcześniej na to uwagi nie zwracałem. 3 kreski złapały mnie na światłach, auto stało spokojnie, silnik pracował równo, wrzucona jedynka.
Czeka mnie grubsza zabawa, chyba wyjmę i sprawdzę silniczek zmiany biegów, przełącznik położenia biegów i acutator. Inaczej będę się z tym męczył, aż kiedyś utknę i nie pojadę dalej. Przy okazji zobaczę czy łapa sprzęgła jest ok. Innych pomysłów póki co brak.
Wypatroszę wszystkie kostki i obejrzę czy nie ma w nich syfu.
Jak rozwiązałeś ten problem? Mam to samo u siebie... już nie wiem co robić...
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z mojego Mi A1 przy użyciu Tapatalka
Cześć a ja mam takie pytanie bo jestem po wymianie acutatora na nowy gdyz mialem 3 kreski i auto utknelo na biegu 2 i niestety laweta. Po wymianie acutatora zaskoczyło . Niestety na drugi dzien podczas ruszania wlaczam automat a auto jedzie do tyłu . Hmm Jakas podpowiedź daje mu do przodu a ten do tylu i musialem na luzie przepchnac kawałek i zaskoczylo juz na auto jechal jak trzeba.
Pozdrawiam