Od wymiany EGR już troszkę czasu minęło. Postanowiłem zajrzeć pod spód i jak się okazuje uszczelniacze półosiek są do wymiany.
Ma ktoś numer tych uszczelniaczy?
Kupił bym nowe i w sprzyjających warunkach podjął bym się wymiany. Reszta silnika sucha więc moje zabiegi były skuteczne. Nowy tłumik za trylion złotych wymagał nieco małej modyfikacji uchwytu i przesunięcie jego o niecały centymetr. Znaczy bez młota nie robota
Fabryczny tłumik miał uchwyt przypinany na opaskę więc małe korekty były proste do zrobienia, w kupnym tłumiku uchwyt był wspawany na stałe. Nie chciałem naciągać śrubami całości bo by się to źle skończyło, więc młot w rękę i odpowiednio skorygowałem różnicę.
Ma ktoś numer tych uszczelniaczy?
Kupił bym nowe i w sprzyjających warunkach podjął bym się wymiany. Reszta silnika sucha więc moje zabiegi były skuteczne. Nowy tłumik za trylion złotych wymagał nieco małej modyfikacji uchwytu i przesunięcie jego o niecały centymetr. Znaczy bez młota nie robota
Fabryczny tłumik miał uchwyt przypinany na opaskę więc małe korekty były proste do zrobienia, w kupnym tłumiku uchwyt był wspawany na stałe. Nie chciałem naciągać śrubami całości bo by się to źle skończyło, więc młot w rękę i odpowiednio skorygowałem różnicę.
Star diagnoza trójmiasto.