Klima po serwisie. Na wydruku z maszyny z czerwca 2017 widnieje, że nabili 610gr. czynnika i 5ml. oleju. Dzisiaj maszyna wskazała, że odzyskała 480gr. czynnika i 0 ml. oleju, później robione było podciśnienie, ale nie wiem jak to zinterpretować, bo na wydruku przy napisie podciśnienie jest 20min., 4min., 40mbar??
Potem mam wydruk z napełniania i jest 15ml. oleju, 5ml. UV, i na moje życzenie 450 gr. czynnika, ale maszyna pokazała 460gr. R134a. Serwisant twierdzi, że ona zawsze nabija 10gr. więcej, niż jej się zada, podobno tak ma i tyle.
Teraz wrażenia - nic się kompletnie nie zmieniło. Klima odczuwalnie rozłącza się załącza podczas jazdy. Na postoju też to samo - chodzi około 30 sek. potem robi przerwę na około 10 sek. i tak w kółko. W obu przypadkach, jak tylko chodzi, to chłodzi bardzo mocno, no ale co z tymi przerwami...? Dzisiaj jest +19 na dworze, ale jak będzie +40 w cieniu, to te przerwy są okrutne, bo po prostu natychmiast leci ciepło duszne powietrze i ciężko na postoju mieć chłodno w aucie... Raczej jest wtedy mocno ciepło...
Może ktoś napisze, jak u niego działa klima.
Potem mam wydruk z napełniania i jest 15ml. oleju, 5ml. UV, i na moje życzenie 450 gr. czynnika, ale maszyna pokazała 460gr. R134a. Serwisant twierdzi, że ona zawsze nabija 10gr. więcej, niż jej się zada, podobno tak ma i tyle.
Teraz wrażenia - nic się kompletnie nie zmieniło. Klima odczuwalnie rozłącza się załącza podczas jazdy. Na postoju też to samo - chodzi około 30 sek. potem robi przerwę na około 10 sek. i tak w kółko. W obu przypadkach, jak tylko chodzi, to chłodzi bardzo mocno, no ale co z tymi przerwami...? Dzisiaj jest +19 na dworze, ale jak będzie +40 w cieniu, to te przerwy są okrutne, bo po prostu natychmiast leci ciepło duszne powietrze i ciężko na postoju mieć chłodno w aucie... Raczej jest wtedy mocno ciepło...
Może ktoś napisze, jak u niego działa klima.