W naszych ukochanych Smartkach wszelkie pomiary są bardzo utrudnione a nawet nie możliwe ze względu na konstrukcję.Zostaje jedynie diagnostyka komputerowa ale czy ona potrafi pokazać wszystko, tego nie wiem bo przecież każdy czujnik ma jakieś ustalone wskazania min. i max. i wystarczy by kilka czujników (nie wiem jakich-rozważam) wskazywało minimum,czyli było sprawnych a całość zabezpieczona tymi czujnikami też będzie działać w pobliżu minimum chociaż warunki diagnozy będą pozytywne.Najprościej to spróbuj zwykłym woltomierzem zmierzyć napięcie na akumulatorze w czasie pracy bez klimy i po włączeniu klimy,przy czym wskazane było by użycie woltomierza analogowego (wskazówkowego) gdyż cyfrowe mają sporą bezwładność i momentu włączenia klimy mogą nie zauważyć bo procesor sterujący silnikiem już "podjął" odpowiednie zadania aby spadkowi napięcia przeciwdziałać.Inna możliwość to podmiana alternatora i akumulatora by sprawdzić czy coś się nie zmieniło w pracy klimy.Dobrze by było też pomierzyć prąd jaki pobiera sprzęgło ale to raczej robota dla doświadczonego elektryka samochodowego.
Zaloguj się do forum, aby móc korzystać ze wszystkich jego funkcji!
450 - Klimatyzacja, czynnik, ilość, wkład filtrujący, zawór rozprężny, klima
Ocena wątku:
Tryby wyświetlania wątku
450 - Klimatyzacja, czynnik, ilość, wkład filtrujący, zawór rozprężny, klima
|
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 4 gości