(26.07.2019, 05:01)krzyss napisał(a): 80% problemow z klima bylo zwiazane ze slaba kondycja silnika w smarcie, reszta to problemy z kompresorem.
Przy malym silniku klima zawsze zjada ok 20% mocy co jest w smarcie ktory jest slabiutki mocno odczuwalne.
W CDI, którego mam od dwóch tygodni nie odczuwam zupełnie żadnego spadku mocy. Klima chłodzi, a samochód jedzie tak samo, jakby nie była włączona... Czy zbyt duża siła napięcia paska klinowego może powodować aż tak duże przeciążenia? Szukam już każdej drobnostki, która może to powodować, bo przecież cudów nie ma...
W zeszłym roku wymieniłem skraplacz (chłodnicę) klimatyzacji. Jako, że przed montażem okazało się, że stara chłodnica była większa, to układ został napełniony nie 620gr, ale 420gr., jak to jest w rocznikach z tymi mniejszymi chłodnicami, więc samego czynnika na pewno nie ma za dużo. Chyba, że 420gr. to też za dużo dla tego układu klimatyzacji i należałoby jeszcze zmniejszyć ilość czynnika, tylko do jakiej wartości?