Mushashi ja po to spedzilam lata na studiach aby przy autach grzebali sie tacy jak ty, a ja sobie rak brudzic nie musze. W odroznieniu od Ciebie mi placa grube pieniadze za kreatywnosc, a nie sledzenie wczesniej wskazanych drog. Dla Ciebie jak cos nie idzie wg instrukcji to znaczy, ze sie nie da, dla mnie znaczy tylko tyle, ze nikt jeszcze nie wpadl na pomysl jak to zrobic...a to duza roznica. To tacy jak ty twierdzili, ze nie da rady zrobis Smarta cabrio z CDI (bo przeciez w instukcji pisza, ze sie nie da), a znany nam wielu bywalec tego forum zakasal rekawy i po prostu to zrobil. Oczywiscie kopary serwisantom opadly do ziemi, bo przeciez dokonano niemozliwego ! Ja nie jestem mechanikiem i nie naprawialem w zyciu innego Smarta niz swoj, ale mimo to wlasnorecznie wygrzebalem silnik z auta i go wyremontowalem mimo, iz nie mam 4 certifikatow i nikt mnie za raczke nie prowadzil. Po prostu chcialem wiedziec wiecej w tym temacie i moim skromnym zdaniem zrozumienie lezy u podstaw wszystkiego. Wciaz krytykujesz co pisze starajac sie udowodnic jaki to ty madry nie jestes. Tu chodzi o wzajemne pomaganie sobie, a nie przemadrzanie i jakas rywalizacje. Nie musisz czytac moich postow i nie musisz na nie odpowiadac, proste !
W UK mamy na forum Smarta jednego kolesia ktory pracuje w serwisie. Nie dosc, ze zalatwil 10% upust w SC na czesci dla wszystkich forumowiczow, to jeszcze bezinteresownie pomaga zalatwiac wszystkie czesci wysylkowo. Ty nawet nie pofatygowales sie aby sprawdzic cene czesci na prosbe...bo przeciez udlawil bys sie wlasnym jadem pomagajac bezinteresownie innym.
To tyle w temacie tej "prywatnej wojenki". Przepraszam, ze inni musieli to czytac ale po prostu nie znosze cwaniactwa.
Mirek dokladnie o to mi chodzilo, o prostote systemu. Mniej elementow, nizszy koszt, proste zestrojenie calego ukladu...nie wiedzialem, ze masz wszystkie potrzebne podzespoly do instalacji wtryskowej.
Ponadto strzaly w kolektor zdarzaja sie (z tego co wiem) tylko w przypadku zle zestrojonej instalacji i niesprawnego ukladu zaplonowego (szczegolnie chodzi o kable WN). W innych przypadkach nie powinny miec miejsca. Ja mam w jednym z auto wlasnie instalacje II gen i nigdy nie zdarzyl mi sie wystrzal, a zrobilem tym autem lekko 20kkm na gazie. Oczywiscie po instalatorze trzeba bylo poprawiac, chodz to byla po prostu kolejna okazja do nauczenia sie czegos nowego
Finalnie auto z 2.0l wyciaga 215km/h zarowno na gazie jak i benzynie. Nie czuc spadku mocy, nie ma szaprania, strzelania ani innych nieporzadanych efektow...
W UK mamy na forum Smarta jednego kolesia ktory pracuje w serwisie. Nie dosc, ze zalatwil 10% upust w SC na czesci dla wszystkich forumowiczow, to jeszcze bezinteresownie pomaga zalatwiac wszystkie czesci wysylkowo. Ty nawet nie pofatygowales sie aby sprawdzic cene czesci na prosbe...bo przeciez udlawil bys sie wlasnym jadem pomagajac bezinteresownie innym.
To tyle w temacie tej "prywatnej wojenki". Przepraszam, ze inni musieli to czytac ale po prostu nie znosze cwaniactwa.
Mirek dokladnie o to mi chodzilo, o prostote systemu. Mniej elementow, nizszy koszt, proste zestrojenie calego ukladu...nie wiedzialem, ze masz wszystkie potrzebne podzespoly do instalacji wtryskowej.
Ponadto strzaly w kolektor zdarzaja sie (z tego co wiem) tylko w przypadku zle zestrojonej instalacji i niesprawnego ukladu zaplonowego (szczegolnie chodzi o kable WN). W innych przypadkach nie powinny miec miejsca. Ja mam w jednym z auto wlasnie instalacje II gen i nigdy nie zdarzyl mi sie wystrzal, a zrobilem tym autem lekko 20kkm na gazie. Oczywiscie po instalatorze trzeba bylo poprawiac, chodz to byla po prostu kolejna okazja do nauczenia sie czegos nowego
Finalnie auto z 2.0l wyciaga 215km/h zarowno na gazie jak i benzynie. Nie czuc spadku mocy, nie ma szaprania, strzelania ani innych nieporzadanych efektow...