witam
autko to oczywiscie smarcik CDI, z 2000 roku, ladny czarniutki kolorek, siedzenia zielone, wnetrze dominuje w kolorze niebieskim.
obecnie probuje doprowadzic auto do stanu uzywalnosci tzn.
- jechalem trabnalem 2 razy i klakson przestal dzialac
- blotniki i maska wisza troche za nisko bo od gory jest roche za duza szpara
- kontrolka poduch sie nie zapala (przy odpaleniu)
- jadac z katowic do wroclawia caly czas -120-140 auto spalilo 5l... czy to normalne? sasiad mi mowi ze nie powinno 4 przekroczyc
ps. wczoraj myslac ze naprawie klakson poprzez wymiane bezpiecznika, zaczalem je sprawdzac po kolei. okazalo sie, ze teraz radio mi nie dziala ;( nie moge znalesc karty kodej
i auto co jakis czas chce abym przekrecil kluczyk spowrotem do pozycji 0, wcisnal kluczyk i dopiero moge odpalic... mozna temu jakos zapobiec? bo jest to wq....
jak tylko uda mi sie go "ponaprawiac" zaczne wprowadzac mody... ale z tego co widze to wiekszosc dupereli to w UK.
autko to oczywiscie smarcik CDI, z 2000 roku, ladny czarniutki kolorek, siedzenia zielone, wnetrze dominuje w kolorze niebieskim.
obecnie probuje doprowadzic auto do stanu uzywalnosci tzn.
- jechalem trabnalem 2 razy i klakson przestal dzialac
- blotniki i maska wisza troche za nisko bo od gory jest roche za duza szpara
- kontrolka poduch sie nie zapala (przy odpaleniu)
- jadac z katowic do wroclawia caly czas -120-140 auto spalilo 5l... czy to normalne? sasiad mi mowi ze nie powinno 4 przekroczyc
ps. wczoraj myslac ze naprawie klakson poprzez wymiane bezpiecznika, zaczalem je sprawdzac po kolei. okazalo sie, ze teraz radio mi nie dziala ;( nie moge znalesc karty kodej
i auto co jakis czas chce abym przekrecil kluczyk spowrotem do pozycji 0, wcisnal kluczyk i dopiero moge odpalic... mozna temu jakos zapobiec? bo jest to wq....
jak tylko uda mi sie go "ponaprawiac" zaczne wprowadzac mody... ale z tego co widze to wiekszosc dupereli to w UK.