Mało aut wyszło w tej wersji. Chyba około 5 tysięcy sztuk więc stosunkowo niewiele się pisze o usterkach bo i po co się chwalić?
Jednak silniki 4G15T są poszukiwane na rynku . Szczególnie przez użytkowników Coltów CZT.
Po postu zaoszczędzono w Brabusie na wskaźniku temperatury oleju silnikowego a i układ chłodzenia silnika jest taki se. W Colcie natomiast nie ma nawet wskaźnika temperatury silnika.
Trzeba po prostu uważać przy zakupie i doposażyć auto w przydatne gadżety.
Niczego nie sugeruję odnośnie wyposażenia - zawsze można zamienić fotele i całe wnętrze. Pamiętaj że głupi spojlerek kosztuje 300 Euro plus malowanie i inne takie.
Silnik (remap) jest nie do ruszenia - to są zupełnie różne jednostki.
4G15T 177 KM jest uturbiony i ma pojemność 1468 cm3, zwykły 1.5 109 KM to 1498 cm3 - skrzynia, mocowanie, wydech, soft itd, itp. są odmienne
Ewentualny swap jest możliwy ale po co pakować się w koszta?
Wersję wzmocnioną (122 KM) silnika 1.5 bez turbiny ma koleżanka w Poznaniu i bardzo sobie chwali.
Tempomat jest możliwy od http://www.misterdotcom.de/produkte/mits...atik?c=158
Koszt jednak jest astronomiczny.
O podnoszeniu zawieszenia nie słyszałem w przeciwieństwie do obniżania,
Jednak silniki 4G15T są poszukiwane na rynku . Szczególnie przez użytkowników Coltów CZT.
Po postu zaoszczędzono w Brabusie na wskaźniku temperatury oleju silnikowego a i układ chłodzenia silnika jest taki se. W Colcie natomiast nie ma nawet wskaźnika temperatury silnika.
Trzeba po prostu uważać przy zakupie i doposażyć auto w przydatne gadżety.
Niczego nie sugeruję odnośnie wyposażenia - zawsze można zamienić fotele i całe wnętrze. Pamiętaj że głupi spojlerek kosztuje 300 Euro plus malowanie i inne takie.
Silnik (remap) jest nie do ruszenia - to są zupełnie różne jednostki.
4G15T 177 KM jest uturbiony i ma pojemność 1468 cm3, zwykły 1.5 109 KM to 1498 cm3 - skrzynia, mocowanie, wydech, soft itd, itp. są odmienne
Ewentualny swap jest możliwy ale po co pakować się w koszta?
Wersję wzmocnioną (122 KM) silnika 1.5 bez turbiny ma koleżanka w Poznaniu i bardzo sobie chwali.
Tempomat jest możliwy od http://www.misterdotcom.de/produkte/mits...atik?c=158
Koszt jednak jest astronomiczny.
O podnoszeniu zawieszenia nie słyszałem w przeciwieństwie do obniżania,
Forfour 2005r i 451 LET, ex 450 0,6/454 1,5
Ktoś musi tu być marudą więc obowiązuje http://smartklub.pl/t-regulamin-portalu-...4#pid58904
Ktoś musi tu być marudą więc obowiązuje http://smartklub.pl/t-regulamin-portalu-...4#pid58904