To hella nie ma gwarancji door-to-door? Nawet zamienniki które montuje ją mają. Dodatkowo nie muszę całości demontować tylko to co jest zepsute.
Gwarant powinien pokryć koszty demontażu/ montażu uszkodzonego przedmiotu aczkolwiek to trzeba doczytać w warunkach gwarancji. Mimo to nawet jak ponoszą koszty to wyliczą je wg. śmiesznej stawki i by zapłacili tyle co na fakturze to jest zazwyczaj kilka miesięcy boksowania i odwołań.
Jak masz chwile to podjedź tam do siedziby hella polska (o ile to nie jakieś mieszkanie w bloku) może coś wymyślą. Jak nie to zawsze będziesz miał dać komu w r...
No chyba że chce Ci się pisać do hella.com ale tam i tak odpowiedź po miesiącu otrzymasz.
Co do samej awarii to po pierwsze wyczyść wtyczkę od tego leda. Może być tak że jak jest wilgoć to kontaktuje. A jak wyschnie to nie działa. Jeżeli nie to jest to na 90 % spowodowane temperaturą. Led powinien mieć z tyłu radiator. Jak nie świeci to wyjmij go i spróbuj go z tyłu zamrarzaczem potraktować i zobacz czy się zapali.
Co do demontażu to napewno serwis na Lewinowskiej pomoże..
Gwarant powinien pokryć koszty demontażu/ montażu uszkodzonego przedmiotu aczkolwiek to trzeba doczytać w warunkach gwarancji. Mimo to nawet jak ponoszą koszty to wyliczą je wg. śmiesznej stawki i by zapłacili tyle co na fakturze to jest zazwyczaj kilka miesięcy boksowania i odwołań.
Jak masz chwile to podjedź tam do siedziby hella polska (o ile to nie jakieś mieszkanie w bloku) może coś wymyślą. Jak nie to zawsze będziesz miał dać komu w r...
No chyba że chce Ci się pisać do hella.com ale tam i tak odpowiedź po miesiącu otrzymasz.
Co do samej awarii to po pierwsze wyczyść wtyczkę od tego leda. Może być tak że jak jest wilgoć to kontaktuje. A jak wyschnie to nie działa. Jeżeli nie to jest to na 90 % spowodowane temperaturą. Led powinien mieć z tyłu radiator. Jak nie świeci to wyjmij go i spróbuj go z tyłu zamrarzaczem potraktować i zobacz czy się zapali.
Co do demontażu to napewno serwis na Lewinowskiej pomoże..
Pomogłem daj