A więc parę nowych słów w temacie.
Na szczęcie mam już nowy komplet ledów jednak droga do ich otrzymania nie jest taka prosta.
Po pierwsze trzeba czekać miesiąc i to mimo bycia upartym i dzwonieniem raz do sklepu raz do Hella Polska i męczenie ich o jakieś informacje.
Nie polecam kupowania Ledów w sklepach innych jak Hella Polska ponieważ cyrki w reklamacjach są takie, że uszy bolą. I trzeba naprawdę walczyć o swoje prawa. Ja kupowałem w firmie Wajbex w Warszawie. Reklamacja była złożona powołując się na rękojmię i pomimo przekroczenia terminów po których powinienem dostać zwrot pieniędzy Pani w sklepie stwierdziła, że "naczytałem się głupot w internecie" i mi się nic nie należy tylko mam grzecznie czekać. Albo iść z tym do sądu bo ja jestem oszustem i chcę wymusić oddanie pieniędzy. Nie wiadomo było ile mam czekać i na co bo jedyna informacje jaką w ciągu miesiąca dostałem to taka, że moje ledy zostały wysłane do producenta.
W ten wtorek po kolejnym telefonie Pani w końcu skontaktowała się z hurtownią z której biorą ledy (gdzieś w Poznaniu) i w magiczny sposób następnego dnia wysłali do sklepu nowy komplet dla mnie. Oczywiście w ramach "wyjątku" albo łaski.
Hella Polska nie posiada serwisu w Polsce. Reklamacje polegają na podłączeniu zobaczeniu, że coś nie działa i wymianie na nowe.
Wysłałem maila do centrali Hella ale nie dostałem żadnej odpowiedzi...
Ciekawostką jest długość gwarancji producenckiej. Na początku była twarda informacja ,że są dwa lata. Jednak w końcu okazało się, że jest 5 lat. Producent nie daje karty gwarancyjnej i ani sklep ani nawet Hella Polska nie wiedzą jak z owej 5 letniej gwarancji skorzystać...
Na koniec wielkie podziękowania dla Łysego bo gdyby nie on to nie byłbym w stanie ani zamontować ledów do swojego smarta ani ich później zdemontować.
Na szczęcie mam już nowy komplet ledów jednak droga do ich otrzymania nie jest taka prosta.
Po pierwsze trzeba czekać miesiąc i to mimo bycia upartym i dzwonieniem raz do sklepu raz do Hella Polska i męczenie ich o jakieś informacje.
Nie polecam kupowania Ledów w sklepach innych jak Hella Polska ponieważ cyrki w reklamacjach są takie, że uszy bolą. I trzeba naprawdę walczyć o swoje prawa. Ja kupowałem w firmie Wajbex w Warszawie. Reklamacja była złożona powołując się na rękojmię i pomimo przekroczenia terminów po których powinienem dostać zwrot pieniędzy Pani w sklepie stwierdziła, że "naczytałem się głupot w internecie" i mi się nic nie należy tylko mam grzecznie czekać. Albo iść z tym do sądu bo ja jestem oszustem i chcę wymusić oddanie pieniędzy. Nie wiadomo było ile mam czekać i na co bo jedyna informacje jaką w ciągu miesiąca dostałem to taka, że moje ledy zostały wysłane do producenta.
W ten wtorek po kolejnym telefonie Pani w końcu skontaktowała się z hurtownią z której biorą ledy (gdzieś w Poznaniu) i w magiczny sposób następnego dnia wysłali do sklepu nowy komplet dla mnie. Oczywiście w ramach "wyjątku" albo łaski.
Hella Polska nie posiada serwisu w Polsce. Reklamacje polegają na podłączeniu zobaczeniu, że coś nie działa i wymianie na nowe.
Wysłałem maila do centrali Hella ale nie dostałem żadnej odpowiedzi...
Ciekawostką jest długość gwarancji producenckiej. Na początku była twarda informacja ,że są dwa lata. Jednak w końcu okazało się, że jest 5 lat. Producent nie daje karty gwarancyjnej i ani sklep ani nawet Hella Polska nie wiedzą jak z owej 5 letniej gwarancji skorzystać...
Na koniec wielkie podziękowania dla Łysego bo gdyby nie on to nie byłbym w stanie ani zamontować ledów do swojego smarta ani ich później zdemontować.