Xenon tez sie grzeje jak kazda zarowka bo to wada kazdej zaorkiw gdzie 80% energi jest tracone w postaci ciepla wydalanego.
A tak na serio. Widzialem Octavie co zamiast xenonow miala wsadzone zarowki led i robila miazge.
A co do zasiegu to wszystko zalezy od zarowki i technologi tutaj masz przyklad zwykla latarka mozna by powiedziec
http://www.ledlenser.com/redirect/ledlen...try=Poland
Najlepsze latarki Led na swiecie do roweru polecam zamist jakis lampek tandetnych co wogole nie swieca
https://www.youtube.com/watch?v=PT_T2HRy8cs
A co do homologacji xenonow i ledow z chin to tylko papierek nic nie warty po pierwsze zarowki xenonowe produkuja na swiecie tylko 2 firmy osram i philips i maja tylko 3 temp. barwowe 4300, 5000 i 5800(blue xtreme) albo 6000 w przypadku osramu cold blue. Inne barwy to pic na wode fotomontaz.
Prawda taka ze xenonowa zarowka to nic innego jak zwykla zarowka halogenowa wysokiego wyladowania ktora potrzebuje opniaka do odpalenia jak silnik diesla potrzebuje swiece zarowe pozniej idzie juz z gorki i to cala magia tych zarowek.
Jesli chodzi zas o zwykle zarowki H1,h4,h7 co maja swieci mozniej jak w przypadku philipsow i osramow tych jakis extreme czy cos tam to zas nic innego jak zrobnie zarowki o nizszym napieci a w momencie kiedy dostanie wieksze napiecie swieci mocniej przez co jak wiadomo ich zywotnosc nie jest duzo bo w 90% jaraja sie przed rokiem ale tak to juz dziala.
Co do ledow to 400zl za zestaw to nie duzo w porownaniu ze za 2 zarowki philipsa xenonowe cold blue zaplacimy 900zl a za najnowsze extreme vision co daja 5000k trzeba wylozyc 700zl oczywiscie za same 2 zarniki bez przetwornic
Najlepsze wrazenie robia nowe lampy Audi A8 matric albo w BMW led gdzie sterownik wszystko sam doswietla tam gdzie trzeba
https://www.youtube.com/watch?v=7RpBGBmvJOQ
Zapewne chodzilo Ci o ten test:
https://www.youtube.com/watch?v=mI0hXiKGv8I
Ale zwrocmy uwage ze w leonie sa najtansze kontrukcyjnie lampy jak ktos porownal bixenon z ledami audi albo bmw to nie ma co porownywac bo jezdzilem oba autami na ledach tak samo mam bixenony w superbie skretne i rewelacji nie ma tak samo mialem w mini coperze tez bixeonony to tutaj bylo lepiej a prawda jest taka ze wszystko zalezy od kontrukcji lampy przez producenta bo najtragiczniejsze xeonony jakie mialem to w kazdej bmw ostatnio sie poprawili z nowymi modelami z seri F
Kupie zobacze porownam i zdam relacje ale to dopiero gdzies we wrzesniu bo pierw musze reszte pierdol skonczyc robic przy maluchu
Ledy normalne wrzucam zawsze na h8 jako swiatla do jazdy dziennej zaorwki maja max 7 watt bo 11 i wiecej to juz za mocne swiatlo jak na swiatla do jazdy dziennej i oslepiaja za bardzo. Oczywiscie barwa do jazdy dziennej 5000k nie pakowac sie w 6000 w kolorz zimny niebieski
A tak na serio. Widzialem Octavie co zamiast xenonow miala wsadzone zarowki led i robila miazge.
A co do zasiegu to wszystko zalezy od zarowki i technologi tutaj masz przyklad zwykla latarka mozna by powiedziec
http://www.ledlenser.com/redirect/ledlen...try=Poland
Najlepsze latarki Led na swiecie do roweru polecam zamist jakis lampek tandetnych co wogole nie swieca
https://www.youtube.com/watch?v=PT_T2HRy8cs
A co do homologacji xenonow i ledow z chin to tylko papierek nic nie warty po pierwsze zarowki xenonowe produkuja na swiecie tylko 2 firmy osram i philips i maja tylko 3 temp. barwowe 4300, 5000 i 5800(blue xtreme) albo 6000 w przypadku osramu cold blue. Inne barwy to pic na wode fotomontaz.
Prawda taka ze xenonowa zarowka to nic innego jak zwykla zarowka halogenowa wysokiego wyladowania ktora potrzebuje opniaka do odpalenia jak silnik diesla potrzebuje swiece zarowe pozniej idzie juz z gorki i to cala magia tych zarowek.
Jesli chodzi zas o zwykle zarowki H1,h4,h7 co maja swieci mozniej jak w przypadku philipsow i osramow tych jakis extreme czy cos tam to zas nic innego jak zrobnie zarowki o nizszym napieci a w momencie kiedy dostanie wieksze napiecie swieci mocniej przez co jak wiadomo ich zywotnosc nie jest duzo bo w 90% jaraja sie przed rokiem ale tak to juz dziala.
Co do ledow to 400zl za zestaw to nie duzo w porownaniu ze za 2 zarowki philipsa xenonowe cold blue zaplacimy 900zl a za najnowsze extreme vision co daja 5000k trzeba wylozyc 700zl oczywiscie za same 2 zarniki bez przetwornic
Najlepsze wrazenie robia nowe lampy Audi A8 matric albo w BMW led gdzie sterownik wszystko sam doswietla tam gdzie trzeba
https://www.youtube.com/watch?v=7RpBGBmvJOQ
Zapewne chodzilo Ci o ten test:
https://www.youtube.com/watch?v=mI0hXiKGv8I
Ale zwrocmy uwage ze w leonie sa najtansze kontrukcyjnie lampy jak ktos porownal bixenon z ledami audi albo bmw to nie ma co porownywac bo jezdzilem oba autami na ledach tak samo mam bixenony w superbie skretne i rewelacji nie ma tak samo mialem w mini coperze tez bixeonony to tutaj bylo lepiej a prawda jest taka ze wszystko zalezy od kontrukcji lampy przez producenta bo najtragiczniejsze xeonony jakie mialem to w kazdej bmw ostatnio sie poprawili z nowymi modelami z seri F
Kupie zobacze porownam i zdam relacje ale to dopiero gdzies we wrzesniu bo pierw musze reszte pierdol skonczyc robic przy maluchu
Ledy normalne wrzucam zawsze na h8 jako swiatla do jazdy dziennej zaorwki maja max 7 watt bo 11 i wiecej to juz za mocne swiatlo jak na swiatla do jazdy dziennej i oslepiaja za bardzo. Oczywiscie barwa do jazdy dziennej 5000k nie pakowac sie w 6000 w kolorz zimny niebieski
451 Turbo White iBRABUS
Shat Up And Drive...
Shat Up And Drive...