O widzisz.... tosz to przydatna informacja. Tch wytycznych trzeba się trzymać.
Co do Pająka to prawda lecz należy dodać że na tulejach tez jest możliwość przestawienia. Po kombinowaniu z wózkiem należy odkręcić ( poluzować ) śruby w tulejach i pobujać autem na boki, w przód i w tyl oczywiście na kołach.... tak aby odpowiednio ustawiły się tuleje ( gumy) bo mogą być przeciągnięcia nawet do 3 mm co powoduje brak zbierzności a raczej osiowości.
Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka
Co do Pająka to prawda lecz należy dodać że na tulejach tez jest możliwość przestawienia. Po kombinowaniu z wózkiem należy odkręcić ( poluzować ) śruby w tulejach i pobujać autem na boki, w przód i w tyl oczywiście na kołach.... tak aby odpowiednio ustawiły się tuleje ( gumy) bo mogą być przeciągnięcia nawet do 3 mm co powoduje brak zbierzności a raczej osiowości.
Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka
Smart 450 cdi cabrio