(07.01.2013, 16:18)kanapa napisał(a):(07.01.2013, 15:54)obwd-crash napisał(a): Może komuś to będzie także przydatne, gdyż diagnosta na stacji wykonującej przeglądy okresowe pojazdów, w swojej mądrej książce, nie posiadał danych dla SMART'ów. A jadąc na diagnostykę w celu korekty zbieżności nie chciałem odjechać z "kwitkiem" do następnego zakładu, bo tam też nie będą mieli niezbędnych danych.
Geometria zawieszenia różnych - wszystkich - modeli SMART'a
Niezłe znalezisko.
Dane zgadzają się z postem 452 o historii F2 - Historia rozwojowa modelu 450 .
Do 11 1999 - resorak.
Po 11 1999 - lift zawieszenia.
Po 2001 całkowity lift modelu na prawie podwójne reflektory..
Uważać trzeba na auta wyprodukowane na przełomie 2001 były różne kombinacje więc trzeba być ostrożnym.
Tak, całe szczęście, że do 2001 cały czas był resor a nie sprężyny, tylko czy były jakieś modyfikacje w wymiarach i charakterystyce zawieszenia ?
Chyba tak, skoro parametry geometrii są nieco odmienne, ale nie mogę wykluczyć, iż to efekt zbierania danych z początku eksploatacji aut przez użytkowników. Może to tylko taki drobny lifting geometrii zawieszenia - poprawił powadzenie, auto stało się mniej "nerwowe" ?
Smart Fortwo 450 cdi 2000 rok, było 41KM jest 59KM
Mam go od 10-2011 i przebiegu 150 000 km, obecny przebieg ponad 430 000 km !!!!
Mam go od 10-2011 i przebiegu 150 000 km, obecny przebieg ponad 430 000 km !!!!