Owe skrzypienie to wynik naprężeń pomiędzy silnikiem a układem wydechowym w tym miejscu i w przypadku wrąbanego pierścienia (dość grube dziadostwo) aktywuje się przy ruszaniu od zera i hamowaniu do zera a dla uzupełnienia to typowa przypadłość smartów kombi (454).
W 451 przedlift jest podobnie tylko tam jest taka cieniutka uszczelka, oczywiście z tyłu ta tym łączeniu skręcanym śrubami ze sprężynami na wydechu i też jak ją szlag trafi szybciej, na przykład gdy modujemy moc i mamy wyższą temperaturę spalin przy ostrzejszej zabawie, uszczelka idzie do nieba i zaczyna się popiskiwanie w czasie jazdy.
OT. VIN w stopce naprawdę ułatwia dyskusję w kwestiach technicznych zwłaszcza jak są osoby, które chcą i mogą udzielić merytorycznych odpowiedzi na forum z numerem OEM włącznie a tak, część pytań zostaje bez konkretnych odpowiedzi i już, zatem jak kto lubi nawet na przykładzie tego tematu, gdzie już wczoraj miałbyś konkret a nie ciach bajera.
W 451 przedlift jest podobnie tylko tam jest taka cieniutka uszczelka, oczywiście z tyłu ta tym łączeniu skręcanym śrubami ze sprężynami na wydechu i też jak ją szlag trafi szybciej, na przykład gdy modujemy moc i mamy wyższą temperaturę spalin przy ostrzejszej zabawie, uszczelka idzie do nieba i zaczyna się popiskiwanie w czasie jazdy.
OT. VIN w stopce naprawdę ułatwia dyskusję w kwestiach technicznych zwłaszcza jak są osoby, które chcą i mogą udzielić merytorycznych odpowiedzi na forum z numerem OEM włącznie a tak, część pytań zostaje bez konkretnych odpowiedzi i już, zatem jak kto lubi nawet na przykładzie tego tematu, gdzie już wczoraj miałbyś konkret a nie ciach bajera.