Cóż, ja z Marka nie jestem zadowolony coraz trudniej się wepchnąć - nawet "starym" klientom!!!
Ludzie rezygnujcie z usług Marka!!! Jemu wystarczą starzy i stali klienci.
A na poważnie, to fakt jest taki, że terminy coraz dłuższe, a to dlatego że Smartów coraz więcej, serwisów nie przybywa,
a Marek reputację swoją ma.
Co do wypowiedzi Davida, jednak wezmę Marka w obronę (chociaż chyba jej nie potrzebuje) - gościu nie jest Bogiem.
Powiedział, ze swojej wiedzy co według niego jest. Fakt mógł powiedzieć: Robimy test na szczelność- kosztuje ileś tam.
Ale nie chcąc pewnie podciągać kosztów powiedział, co najczęściej pada - i to zrobił.
A jak rozebrał okazało się, że jeszcze chłodnica padła.
Gdyby nie zrobił chłodnicy, pewnie byś przyjechał, za 2-3 tygodnie po nabicie znowu, z żalem, że nie zrobił wszystkiego.
I wtedy byłby dopiero raban.
Ja w każdym bądź razie, uwag do niego nie mam. Bo mi tylko służył pomocą.
Ludzie rezygnujcie z usług Marka!!! Jemu wystarczą starzy i stali klienci.
A na poważnie, to fakt jest taki, że terminy coraz dłuższe, a to dlatego że Smartów coraz więcej, serwisów nie przybywa,
a Marek reputację swoją ma.
Co do wypowiedzi Davida, jednak wezmę Marka w obronę (chociaż chyba jej nie potrzebuje) - gościu nie jest Bogiem.
Powiedział, ze swojej wiedzy co według niego jest. Fakt mógł powiedzieć: Robimy test na szczelność- kosztuje ileś tam.
Ale nie chcąc pewnie podciągać kosztów powiedział, co najczęściej pada - i to zrobił.
A jak rozebrał okazało się, że jeszcze chłodnica padła.
Gdyby nie zrobił chłodnicy, pewnie byś przyjechał, za 2-3 tygodnie po nabicie znowu, z żalem, że nie zrobił wszystkiego.
I wtedy byłby dopiero raban.
Ja w każdym bądź razie, uwag do niego nie mam. Bo mi tylko służył pomocą.