Szczerze dziwię się tym zachwytom. Własnie wróciłem z wychwalanego serwisu Pana Marka. Auto zostawiłem w poniedziałek prosząc o wymianę pękniętej sprężyny z tyłu, napełnienie/sprawdzenie klimatyzacji i sprawdzenie 2 błędów silnika. Kazał mi przyjechac w poniedziałek na 9:00 i do wtorku auto stało nieruszone. Dziś po ponad 2 pełnych dniach oczekiwania odebrałem samochód z rachunkiem na 970zł.
Co zostało zrobione za te pieniądze?
1. za 460 zł Pan Marek wymienił mi sprężyny na używane (300zł za sprężyny wyciągnięte z innego auta + 160 wymiana. Nowe Monroe w sklepie kosztują 263zł za komplet, inne o połowę tańsze )
2. Wykonał za 200zł test szczelności klimatyzacji. Czynnika nie uzupełnił!!!ale zapewnił że układ jest szczelny i moża za dodatkową opłatą go napełnić
Pozostałe 310zł to koszt uzycia komputera diagnostycznego i obejrzenia auta fachowym okiem Pana Marka. Nie dowiedziałem się jaki jest koszt i sposób usunięcia usterek silnika. Ta informacja pewnie byłaby dodatkowo płatna.
Nie kwestionuję jego fachowej wiedzy - byćmoże jest takim guru za jakiego go Macie. Jednak ogólne customer experience to dno i 2 metry mułu. Facet burczy przez telefon, na pytanie o najpilniejsze naprawy z wyrecytowanej listy problemów odburknął lakoniczne "przecież powiedziałem" i na tym skończyła się rozmowa. Nie dostałem żadnego kosztorysu dalszych napraw - wszystko trzeba było z niego wyciągać. Nigdy więcej!
Po opuszczeniu tego wspaniałego serwisu pojechałem szukać pomocy w zwykłym serwisie klimatyzacji - za 170zł wykonano (od ręki) po raz kolejny test szczelności, działania kompresora i uzupelniono czynnik chłodzący i olej. Za 170zł WSZYSTKO razem.
Może moje doświadczenie pomoże komuś podjąć decyzję odnośnie szukania pomocy u tego boga mechaników.
Co zostało zrobione za te pieniądze?
1. za 460 zł Pan Marek wymienił mi sprężyny na używane (300zł za sprężyny wyciągnięte z innego auta + 160 wymiana. Nowe Monroe w sklepie kosztują 263zł za komplet, inne o połowę tańsze )
2. Wykonał za 200zł test szczelności klimatyzacji. Czynnika nie uzupełnił!!!ale zapewnił że układ jest szczelny i moża za dodatkową opłatą go napełnić
Pozostałe 310zł to koszt uzycia komputera diagnostycznego i obejrzenia auta fachowym okiem Pana Marka. Nie dowiedziałem się jaki jest koszt i sposób usunięcia usterek silnika. Ta informacja pewnie byłaby dodatkowo płatna.
Nie kwestionuję jego fachowej wiedzy - byćmoże jest takim guru za jakiego go Macie. Jednak ogólne customer experience to dno i 2 metry mułu. Facet burczy przez telefon, na pytanie o najpilniejsze naprawy z wyrecytowanej listy problemów odburknął lakoniczne "przecież powiedziałem" i na tym skończyła się rozmowa. Nie dostałem żadnego kosztorysu dalszych napraw - wszystko trzeba było z niego wyciągać. Nigdy więcej!
Po opuszczeniu tego wspaniałego serwisu pojechałem szukać pomocy w zwykłym serwisie klimatyzacji - za 170zł wykonano (od ręki) po raz kolejny test szczelności, działania kompresora i uzupelniono czynnik chłodzący i olej. Za 170zł WSZYSTKO razem.
Może moje doświadczenie pomoże komuś podjąć decyzję odnośnie szukania pomocy u tego boga mechaników.