mackop-> trzeba to zrobić bo możesz mieć zonka jak ja w marcu, gdzie w czasie podróży odcięło mi ogrzewanie i d..pa mi zmarzła - bo szlag trafił elektrozawór i nie miałem w ogóle ogrzewania Może też być problem jak u ŁYSEGO gdzie układ zaczął gubić płyn Nie mniej jednak musi to być zrobione bezwzględnie zgodnie z procedurą producenta (tak jak w instrukcji serwisowej). Nic nie poradzimy na to.
black pearl-> wydaje mi się, że serwis chyba się nie przyłożył podczas realizacji tej akcji. Z reguły jak termostat puszcza duży obieg, niestety zawsze będzie trochę chłodniej w kabinie Obawiam się, że będzie z tym problem, jeżeli tego nie poprawią. Konstrukcyjnie zamysł był dobry, ale nie wyjszło z elektrozaworem, który kiepści całą robotę! I niestety trzeba się przestawić z ustawianiem temperatury na 2 kreski wyżej - bo przez nie działający elektrozawór mamy wyeliminowany średni obieg - taka kupa
black pearl-> wydaje mi się, że serwis chyba się nie przyłożył podczas realizacji tej akcji. Z reguły jak termostat puszcza duży obieg, niestety zawsze będzie trochę chłodniej w kabinie Obawiam się, że będzie z tym problem, jeżeli tego nie poprawią. Konstrukcyjnie zamysł był dobry, ale nie wyjszło z elektrozaworem, który kiepści całą robotę! I niestety trzeba się przestawić z ustawianiem temperatury na 2 kreski wyżej - bo przez nie działający elektrozawór mamy wyeliminowany średni obieg - taka kupa
RS concept (RS chip + EL-TEC + MAKSOR ULTRA)