(09.11.2014, 07:18)ŁYSY13 napisał(a): Ja akcję serwisową zrobię sobie sam tak myślę . Złącze te dwa przewody rurką razem i zostawię zaworek . Zobaczymy czy to wyjdzie .
Smarty z 2008 roku nie miały tego dziada wcale
Jest to pomysł! W sumie zawór ma konstrukcję przelotową. Nie oglądałem go na żywo i ciekawi mnie jaką ma technikę działania? Czy zamykanie dokonywane jest na zasadzie obrotu prostopadle umieszczonej tulei z otworem przelotowym, czy w jakiś inny sposób? Ze zdjęć trudno to ocenić:
Tylko po wstawieniu rurki przelotowej dalej będziemy mieli duży obieg ............. chyba?
Ale z drugiej strony pewność, że zawór nie będzie częściowo lub całkiem zamknięty (jak po źle przeprowadzonej akcji serwisowej).
ŁYSY13-> Jesteś pewien, że smarty z 2008 go nie miały? Z tego co widziałem na planszach serwisowych to mają go wszystkie 451 (nawet CDI) - chyba, że się mylę?. A na zdjęciu, które zrobiłem na akcji serwisowej są tylko wymienione modele z MHD (451.334, 451.380, 451.480).
A modele 451 do 2009 roku miały w ogóle z tym problem? Jakoś nie było o tym słychać! Problem pojawił się chyba stosunkowo niedawno?
Ktoś w ogóle ma wiedzę, dlaczego ten zawór się psuł (wada produkcyjna czy co?)? Co jest tego powodem? Może tu jest pies pogrzebany - niewłaściwe wysterowanie tego zaworu? Im więcej nad tym myślę tym bardziej już sam nie wiem o co chodzi
Jakubo miał zgłębić temat ......... ale pewnie nie ma czasu
RS concept (RS chip + EL-TEC + MAKSOR ULTRA)