tiaaaa.... akcja nie ma nic wspólnego z ogrzewaniem taką ciemnotę wciskać
Mam dokładnie to samo wrażenie. Po uruchomieniu zaraz faktycznie leci cieplejsze (może być temperatura ustawiona na 19), a potem po nagrzaniu silnika żeby leciało cieplejsze trzeba ustawić min. 22.
Nie wiem jak jest z tym zaworem, jak się szybko zamyka, ale przy mnie facet nie robił myku z przekręcaniem kluczyka, jak mu o tym wspomniałem, to powiedział, że już to zrobił wcześniej.
Chociaż w sumie może lepiej utrzymuje zadaną temperaturę?
(08.11.2014, 18:49)black pearl napisał(a): Jak dam ogrzewanie na fula to leci gorące powietrze, dzisiaj jeździłem z temperatura ustawiona na 22-23 stopnie i na początku leciało w miarę cieple powietrze a potem chłodniejsze.
Łysy13
Przed akcja serwisowa ogrzewanie działało lepiej po prostu mocniej grzało
Po prostu mam wrażenie jakby mi przesunęli skale o 5 stopni przed akcja jeździłem na 18-19 stopni a teraz jeżdżę na 22-23 stopnie i jest takie niestabilne
Mam dokładnie to samo wrażenie. Po uruchomieniu zaraz faktycznie leci cieplejsze (może być temperatura ustawiona na 19), a potem po nagrzaniu silnika żeby leciało cieplejsze trzeba ustawić min. 22.
Nie wiem jak jest z tym zaworem, jak się szybko zamyka, ale przy mnie facet nie robił myku z przekręcaniem kluczyka, jak mu o tym wspomniałem, to powiedział, że już to zrobił wcześniej.
Chociaż w sumie może lepiej utrzymuje zadaną temperaturę?
"Cytrynka" FT 2011, 1.0 był mhd jest Brabus