Disel w 451 nie jest już tak oszczędny jak w 450 ale i tak się opłaca jeśli ktoś dużo jeździ.
Jak uda Ci się taki kupić za rozsądne pieniądze to wystarczy zmapować silnik do 65kM i będziesz śmigała prawie jak benzyną.
W ofertach jest kilka sztuk ale niestety część z nich po rozwałkach.
Z silników benzynowych polecam 71 kM bez systemu MHD lub jak lubisz ostrzejszą jazdę
to każde turbo od 84 kM zaczynając, tyle że należy wtedy liczyć się ze spalaniem zaczynającym się od 8 l/100
Jeśli chodzi o trwałość to z nowymi silnikami nie ma problemów. Istotne jest aby pilnować poziomu oleju w skrzyni biegów. Reszta jak w innych małych samochodach.
Powodzenia przy zakupie
Jak uda Ci się taki kupić za rozsądne pieniądze to wystarczy zmapować silnik do 65kM i będziesz śmigała prawie jak benzyną.
W ofertach jest kilka sztuk ale niestety część z nich po rozwałkach.
Z silników benzynowych polecam 71 kM bez systemu MHD lub jak lubisz ostrzejszą jazdę
to każde turbo od 84 kM zaczynając, tyle że należy wtedy liczyć się ze spalaniem zaczynającym się od 8 l/100
Jeśli chodzi o trwałość to z nowymi silnikami nie ma problemów. Istotne jest aby pilnować poziomu oleju w skrzyni biegów. Reszta jak w innych małych samochodach.
Powodzenia przy zakupie
Cabrio 451 Ultimate RS LINK do poprzedniego wcielenia>>> http://smartklub.pl/t-robsonwawa-smart-e...pasa--4476