Przy włączeniu klimy chodzi aż miło. Tym samym zakładam, że jak dostaje sygnał z przekaźnika w związku z temperaturą silnika to też rusza.
Mój opis dotyczył jazdy ze Smart times w Niemczech, przy temperaturze zewnętrznej około +25°C przy włączonej klimatyzacji.
Może czas zajrzeć do termostatu - aż mi się nie chce na samą myśl gdzie on tam sobie siedzi
Teraz przy ok. +15°C po około 6km jazdy poza miastem łapie trzecie jajko, a wjeździe miejskiej potrafi trzecie zgasnąć. Moja jazda to raczej emerycka (tylko tyle na ile przepisy zezwalają, bez "butowania", z czego około 80% na tempomacie, w tym i w mieście).
Mój opis dotyczył jazdy ze Smart times w Niemczech, przy temperaturze zewnętrznej około +25°C przy włączonej klimatyzacji.
Może czas zajrzeć do termostatu - aż mi się nie chce na samą myśl gdzie on tam sobie siedzi
Teraz przy ok. +15°C po około 6km jazdy poza miastem łapie trzecie jajko, a wjeździe miejskiej potrafi trzecie zgasnąć. Moja jazda to raczej emerycka (tylko tyle na ile przepisy zezwalają, bez "butowania", z czego około 80% na tempomacie, w tym i w mieście).
Smart Fortwo 450 cdi 2000 rok, było 41KM jest 59KM
Mam go od 10-2011 i przebiegu 150 000 km, obecny przebieg ponad 430 000 km !!!!
Mam go od 10-2011 i przebiegu 150 000 km, obecny przebieg ponad 430 000 km !!!!