Ja ma wersję softtronic czyli automat i tiptronic w jednym.
Po odpowiednim ustawieniu softa przez komputer samochód od razu po zapaleniu ustawia się na A - drive. Bez tego ustawienia trzeba za każdym razem na początku włączyć przycisk na gałce.
- jeśli chcę przeciągnąć biegi - to redukuję bieg przesuwając gałkę do tyłu i od razu uruchamia się tiptronic - aby wrócić do automatu należy wcisnąć przycisk po lewej stronie gałki - proste
jedyne co różni automat Smarta od standardowego to fakt, że sam nie jedzie do przodu na A (drive) bo silniczek by chyba nie dał rady , dlatego nazywają go półautomatem - także noga nie męczy się od trzymania hamulca na światlach a do gałki się nie dotykamy
Po odpowiednim ustawieniu softa przez komputer samochód od razu po zapaleniu ustawia się na A - drive. Bez tego ustawienia trzeba za każdym razem na początku włączyć przycisk na gałce.
- jeśli chcę przeciągnąć biegi - to redukuję bieg przesuwając gałkę do tyłu i od razu uruchamia się tiptronic - aby wrócić do automatu należy wcisnąć przycisk po lewej stronie gałki - proste
jedyne co różni automat Smarta od standardowego to fakt, że sam nie jedzie do przodu na A (drive) bo silniczek by chyba nie dał rady , dlatego nazywają go półautomatem - także noga nie męczy się od trzymania hamulca na światlach a do gałki się nie dotykamy