Jeżeli części było nowe i dobrej marki /a nie by tylko wytrzymały sprzedaż auta i następne kilka tys. km/ to:
- turbina ok. 2000zł,
- dwumas, chyba chodzi o sprzęgło, jeżeli tak to ok. 1500zł,
- wysprzęglik powyżej 500zł,
- tarcze + klocki ok. 300zł,
- sworznie + łączniki ok. 200zł,
- całe zawieszenie - co piszący miał na myśli - bo jeżeli całe to amortyzatory i sprężyny, wahacze, belki przednią i tylną, drążki prowadzące belkę tylną, sworznie, łączniki,
- poduszka silnika - zakładam że środkowa to ok. 300zł,
- pompa hamulcowa powyżej 200zł,
razem bez robocizny , nie mniej jak 5000zł bez ww. wymiany całego zawieszenia
- turbina ok. 2000zł,
- dwumas, chyba chodzi o sprzęgło, jeżeli tak to ok. 1500zł,
- wysprzęglik powyżej 500zł,
- tarcze + klocki ok. 300zł,
- sworznie + łączniki ok. 200zł,
- całe zawieszenie - co piszący miał na myśli - bo jeżeli całe to amortyzatory i sprężyny, wahacze, belki przednią i tylną, drążki prowadzące belkę tylną, sworznie, łączniki,
- poduszka silnika - zakładam że środkowa to ok. 300zł,
- pompa hamulcowa powyżej 200zł,
razem bez robocizny , nie mniej jak 5000zł bez ww. wymiany całego zawieszenia
(09.02.2015, 22:34)Guniu napisał(a): Wymienione:
turbina
dwumas
wysprzęglik
tarcze + klocki
sworznie + łączniki
całe zawieszenie
poduszki silnika + mocowania
pompa hamulcowa
Ciekawi mnie jaki byłby koszt wymian tych podzespołów? jak mi w za same świece wymianę krzyczą 420 zł..
z 1 strony dobrze o tym świadczy że tyle było wymienione, a z 2 kto by tyle kasy wkładał by sprzedawać za taką niską cene samochód.. zawsze mnie to męczy..
Smart Fortwo 450 cdi 2000 rok, było 41KM jest 59KM
Mam go od 10-2011 i przebiegu 150 000 km, obecny przebieg ponad 430 000 km !!!!
Mam go od 10-2011 i przebiegu 150 000 km, obecny przebieg ponad 430 000 km !!!!