karoserię z drzwi. Walczyłem początkowo z tym długo, zanim ogarnąłem, że żeby ją zdjąć to trzeba przycisnąć ją mocno żeby się wgniotła na linii bocznej, żeby zeszły zaczepy przy listwie szybowej, a potem tak jakby wyjąć po takim łuku, żeby wyszła od strony zawiasowej dołem. Bez tego nie idzie zdjąć tapicerki od wewnątrz.
A jeśli chodzi o kable no to właśnie pytałem wyżej, dokąd się podłączyć, czy bezpośrednio do radia poprzez przejściówkę, czy do rozdzielacza wiązki przy drzwiach, bo trochę mnie zmyliło to, że zanim kabel głośnikowy dojdzie do radia to przechodzi przez bodajże 3 różne kostki i nie wiem czy to jest ważne, czy nie. Wydaję mi się, że najlepiej będzie bezpośrednio z nowych głośników dociągnąć do radia kable i połączyć 8 pinową kostką, w Fabrycznym radiu jest wejście na to, bardzo ładnie oznaczone w którymś z wątków, gdzie plus gdzie minus, tył przód itd. A stare kolumny wymontować, a kabel zostawić nie podłączony i niech sobie tam zostanie. Dobrze kombinuję ? bo wydaje się to dość logiczne, ale jednak trochę jestem niepewny.
A jeśli chodzi o kable no to właśnie pytałem wyżej, dokąd się podłączyć, czy bezpośrednio do radia poprzez przejściówkę, czy do rozdzielacza wiązki przy drzwiach, bo trochę mnie zmyliło to, że zanim kabel głośnikowy dojdzie do radia to przechodzi przez bodajże 3 różne kostki i nie wiem czy to jest ważne, czy nie. Wydaję mi się, że najlepiej będzie bezpośrednio z nowych głośników dociągnąć do radia kable i połączyć 8 pinową kostką, w Fabrycznym radiu jest wejście na to, bardzo ładnie oznaczone w którymś z wątków, gdzie plus gdzie minus, tył przód itd. A stare kolumny wymontować, a kabel zostawić nie podłączony i niech sobie tam zostanie. Dobrze kombinuję ? bo wydaje się to dość logiczne, ale jednak trochę jestem niepewny.