Teraz A1 udałem się do kolegi Gizberna i wrażenia są rewelacyjne.
Dzwięk super buczący bez przesady w głośności, przy pełnym gazie miły świst przechodzący w ryk to ponoć od szybkości przepływu spalin. Najlepsza jest jednak charakterystyka smarta po tej modyfikacji. Wciskając pedał przyspieszenia stanowczo ale nie do oporu ciągnie tak długo jakby ten bieg miał się nigdy nie skończyć. Wydaje się, że już powinien się zmienić a on jeszcze przyspiesza.
Rewelacja
Jedyny drobny mankament to delikatna wibracja między 4-4,5 tyś obrotów przy delikatnym przyspieszaniu ale na to jedyna rada - więcej gazu.
Jeśli chodzi o samą obsługę w MGmotorsport to rewelacja. Widać, że Pan Michał zalatany i biega z tel przy uchu ale znalazł czas, żeby wszystko wyjaśnić, opowiedzieć i wytłumaczyć. Takiego podejścia do klienta powinni ini się uczyć. Na koniec były zdjęcia, film i drobne gadżety aaaa mają pyszną kawę.
Dzwięk super buczący bez przesady w głośności, przy pełnym gazie miły świst przechodzący w ryk to ponoć od szybkości przepływu spalin. Najlepsza jest jednak charakterystyka smarta po tej modyfikacji. Wciskając pedał przyspieszenia stanowczo ale nie do oporu ciągnie tak długo jakby ten bieg miał się nigdy nie skończyć. Wydaje się, że już powinien się zmienić a on jeszcze przyspiesza.
Rewelacja
Jedyny drobny mankament to delikatna wibracja między 4-4,5 tyś obrotów przy delikatnym przyspieszaniu ale na to jedyna rada - więcej gazu.
Jeśli chodzi o samą obsługę w MGmotorsport to rewelacja. Widać, że Pan Michał zalatany i biega z tel przy uchu ale znalazł czas, żeby wszystko wyjaśnić, opowiedzieć i wytłumaczyć. Takiego podejścia do klienta powinni ini się uczyć. Na koniec były zdjęcia, film i drobne gadżety aaaa mają pyszną kawę.
życie jest po to, żeby spełniać swoje marzenia