Gdzie by temat Roadsterów się nie przewidział - wszędzie straszą o chyba już legendarnym przeglądzie po przekroczeniu 100 000 km przebiegu.
Co się składa na ten przegląd / remont?
Dlaczego jest taki ważny albo dlaczego tyle się o tym mówi?
Jakie są koszta takiego przeglądu / remontu?
Wygląda to trochę tak, że wszyscy użytkownicy a dalej nowi kupcy panicznie zaczynają się bać Roadsterów z przebiegiem w tej okolicy. Podczas gdy na świecie 452 śmigają z przebiegami ponad 200 tys. km i więcej, więc o co chodzi?
Co się składa na ten przegląd / remont?
Dlaczego jest taki ważny albo dlaczego tyle się o tym mówi?
Jakie są koszta takiego przeglądu / remontu?
Wygląda to trochę tak, że wszyscy użytkownicy a dalej nowi kupcy panicznie zaczynają się bać Roadsterów z przebiegiem w tej okolicy. Podczas gdy na świecie 452 śmigają z przebiegami ponad 200 tys. km i więcej, więc o co chodzi?