Dzięki za odpowiedź. Efekt spadku mocy, o którym pisałem pokrywa się z informacjami zawartymi tu: http://www.fq101.co.uk/how-to-guides/roa...valve.html oraz tu: http://www.smart-stuff.co.uk/turbo-cycle...-519-p.asp.
"The wastegate opens at a lower boost pressure to that governed by the electronic cycle valve/solenoid on a Smart Car. Thus, should the cycle valve fail on your vehicle you will experience lower boost pressures and hence lower performance levels; often referred to as a form of "safe mode" or "limp home mode"."
Czy skasowanie wspomnianych błędów ECU i powrót auta do normalnej pracy (wyjście z trybu awaryjnego) to normalna sytuacja także przy sugerowanych przez Ciebie usterkach?
Pozdrawiam,
Adam
"The wastegate opens at a lower boost pressure to that governed by the electronic cycle valve/solenoid on a Smart Car. Thus, should the cycle valve fail on your vehicle you will experience lower boost pressures and hence lower performance levels; often referred to as a form of "safe mode" or "limp home mode"."
Czy skasowanie wspomnianych błędów ECU i powrót auta do normalnej pracy (wyjście z trybu awaryjnego) to normalna sytuacja także przy sugerowanych przez Ciebie usterkach?
Pozdrawiam,
Adam
Charly
"You can tell people you drive a mid-engine, rear wheel drive, turbocharged, convertible Mercedes-Benz" - Jeremy Clarkson
"You can tell people you drive a mid-engine, rear wheel drive, turbocharged, convertible Mercedes-Benz" - Jeremy Clarkson