jak jest dobry termostat to nie powinno byc aż takiego dramatu z nagrzewaniem sie .
w wersji ze zbiornikiem wyrównawczym 2 komorowym cały układ gorzej sie nagrzewa bo jest tam taki dodatkowy przewód łaczący nitke silnik-nagrzewnica ze zbiornikiem wyrównawczym - jak sie to zaciśnie jakims prymitywnym sposobem typu dwa krókie odcinki kija od miotły plus 2 obejmy skręcane to w smarcie jest zdecydowanie szybciej ciepło
w wersji ze zbiornikiem wyrównawczym 2 komorowym cały układ gorzej sie nagrzewa bo jest tam taki dodatkowy przewód łaczący nitke silnik-nagrzewnica ze zbiornikiem wyrównawczym - jak sie to zaciśnie jakims prymitywnym sposobem typu dwa krókie odcinki kija od miotły plus 2 obejmy skręcane to w smarcie jest zdecydowanie szybciej ciepło
Wszystkie wiadomości proszę kierować na Brzostek911@o2.pl