Pytanie ile masz czasu i jaki zapał do pracy. Jak widzę po Twoich poprzednich postach masz talent do działań w motoryzacji.
Zdejmuj przód i rozłącz krzyżak na wejściu do przekładni kierowniczej i sprawdź co ciężko "chodzi", czy krzyżak jak zdarza się to w 450 czy też wewnętrznie przekładnia. No i sprawdź czy wszystkie gumy są całe przy końcówkach, może któraś dziurawa i przegub się zaciera, a zacznie stukać dopiero jak się wytrze całkiem.
Zdejmuj przód i rozłącz krzyżak na wejściu do przekładni kierowniczej i sprawdź co ciężko "chodzi", czy krzyżak jak zdarza się to w 450 czy też wewnętrznie przekładnia. No i sprawdź czy wszystkie gumy są całe przy końcówkach, może któraś dziurawa i przegub się zaciera, a zacznie stukać dopiero jak się wytrze całkiem.
Smart Fortwo 450 cdi 2000 rok, było 41KM jest 59KM
Mam go od 10-2011 i przebiegu 150 000 km, obecny przebieg ponad 430 000 km !!!!
Mam go od 10-2011 i przebiegu 150 000 km, obecny przebieg ponad 430 000 km !!!!