nie jestem taki pewien ze tak łatwo można to prawidłowo podłaczyć - kiedys tak twierdziłem na podstawie teoretycznych rozważań lecz byłem w błedzie - nie tak dawno temu w ramach eksperymentu podłaczyłem na przekaźnikach magiel od foir foura ciesząc sie ze w swoim campomeblowozie T2 będe miał wspomaganie lecz magiel w ten sosób podłaczony zaczął życ swoim życiem i kręcił sie bez udziału kierowcy
nie wiem czy ktos by chciał by smart sam skęcał z duzym impetem to tu to tam
więc czujnik skrętu to nie styk tylko cos jak w silniku sprzęgła tyko czujnik indukcyjny ale to mały pikuś bo ktos kto z elektrownia ma cos wspólnego to na kilku tranzysto0rach wysterował by przekaźniki lecz moduł nr 2 w smartolocie określa siłe ingerencji silnika magla w cały proces skręcania i tu jest wiekszy problem bo za tym stoi jakis układ na mikroprocesorze to tez do przejścia bo elektronik wyzszego rzędu to zbuduje - nawet są takie układy uniwersalne które mozna wg instrukcji zaprogramowac jak tam sie chce - dosyc kosztowny był by układ wysokopradowy bo silnik magla ma ok 100 kilkadziesiąd Watów a 120 W przy 12v to 100A prądu - to mała spawarka
waflo czy widziałes cos na ten temat na eviliution ?
nie wiem czy ktos by chciał by smart sam skęcał z duzym impetem to tu to tam
więc czujnik skrętu to nie styk tylko cos jak w silniku sprzęgła tyko czujnik indukcyjny ale to mały pikuś bo ktos kto z elektrownia ma cos wspólnego to na kilku tranzysto0rach wysterował by przekaźniki lecz moduł nr 2 w smartolocie określa siłe ingerencji silnika magla w cały proces skręcania i tu jest wiekszy problem bo za tym stoi jakis układ na mikroprocesorze to tez do przejścia bo elektronik wyzszego rzędu to zbuduje - nawet są takie układy uniwersalne które mozna wg instrukcji zaprogramowac jak tam sie chce - dosyc kosztowny był by układ wysokopradowy bo silnik magla ma ok 100 kilkadziesiąd Watów a 120 W przy 12v to 100A prądu - to mała spawarka
waflo czy widziałes cos na ten temat na eviliution ?
Wszystkie wiadomości proszę kierować na Brzostek911@o2.pl