Maglownica ze wspomaganiem zainstalowana. Temat polecam każdemu gdyż kierownica jest teraz stabilnejsza nie rzuca na wybojach no i w miejscu kręci się wyśmienicie. Robotę podzieliliśmy na 2 etapy elektryka i później mechanika gdyż jest to trochę pracochłonne. Użyte podzespoły: maglownica 451 460 08 51 (od Bobo Legnica),
sterownik moduł 451 900 32 00 (od Gizberna),
przewody z ori wiązki (od Łysego i schemat od Jareckiego)
Zamówiona wiązka z pinem do wtyczki w SAM-ie o przekroju 4mm2
Trochę lutowania (wpinania się do wiązek)
1. przewody do wiązki licznika (piny 5 i 8 w kolorach zielony i zielono-biały)
2. przewody do SAM (poniżej)
Potem montaż modułu pod kierownicą na ściance
Do przykręcenia użyte nakrętki z kołnierzem rozm. 5
Przewody wiązki przeciągnięte przez gumę wiązki głównej od strony chłodnicy z użyciem drutu (jako pilota)
Montaż maglownicy jest prosty ale należy pamiętać o zablokowaniu kierownicy żeby taśma nie zmieniła pozycji
Po zamontowaniu maglownicy KONIECZNA KOREKTA ZBIEŻNOŚCI (120 zł)
Po podłączeniu wszystkich przewodów do sterownika i maglownicy oraz SAM-a wraz z przewodami masy (jeżeli wszystko zrobiliśmy prawidłowo) uruchamiamy silnik i wspomaganie już działa, ale świecą kontrolki ABS, trakcji i ręcznego. Wtedy konieczna jest aktywacja w komputerze. Po aktywacji kontrolki gasną i cieszymy się WSPOMAGANIEM!
Wszystko to by się nie udało bez nieocenionej pomocy ŁYSEGO, Gizberna i Jareckiego, którym bardzo dziękuję za pomoc "w trakcie boju z przeszkodami".
Wysłane z SG NOTE 4 za pomocą Tapatalk
sterownik moduł 451 900 32 00 (od Gizberna),
przewody z ori wiązki (od Łysego i schemat od Jareckiego)
Zamówiona wiązka z pinem do wtyczki w SAM-ie o przekroju 4mm2
Trochę lutowania (wpinania się do wiązek)
1. przewody do wiązki licznika (piny 5 i 8 w kolorach zielony i zielono-biały)
2. przewody do SAM (poniżej)
Potem montaż modułu pod kierownicą na ściance
Do przykręcenia użyte nakrętki z kołnierzem rozm. 5
Przewody wiązki przeciągnięte przez gumę wiązki głównej od strony chłodnicy z użyciem drutu (jako pilota)
Montaż maglownicy jest prosty ale należy pamiętać o zablokowaniu kierownicy żeby taśma nie zmieniła pozycji
Po zamontowaniu maglownicy KONIECZNA KOREKTA ZBIEŻNOŚCI (120 zł)
Po podłączeniu wszystkich przewodów do sterownika i maglownicy oraz SAM-a wraz z przewodami masy (jeżeli wszystko zrobiliśmy prawidłowo) uruchamiamy silnik i wspomaganie już działa, ale świecą kontrolki ABS, trakcji i ręcznego. Wtedy konieczna jest aktywacja w komputerze. Po aktywacji kontrolki gasną i cieszymy się WSPOMAGANIEM!
Wszystko to by się nie udało bez nieocenionej pomocy ŁYSEGO, Gizberna i Jareckiego, którym bardzo dziękuję za pomoc "w trakcie boju z przeszkodami".
Wysłane z SG NOTE 4 za pomocą Tapatalk
RS concept (RS chip + EL-TEC + MAKSOR ULTRA)