(14.11.2016, 23:15)damiano.o napisał(a): Niestety w moim kierunku nie ma jeszcze autostrady więc nie było się gdzie rozpędzić. Z tego co jest mi wiadome to powietrze pod wpływem temperatury zmienia swoją objętość, jeżeli jest chłodne to w tej samej objętości będzie go więcej, a że tlen jest składnikiem powietrza to jego też będzie odpowiednio więcej - a przecież o to chodzi. To rozwiązanie ma tylko ułatwić swobodniejsze jego zaciągnięcie przez silnik Nic więcej przy wolnossącym motorze nie uda się wymyślić jak i zrobić Stacja paliw ORLEN (bo auto flotowe) i PB95 bo 98 mieli akurat awarię (ale może się trochę wymieszało z jego pozostałościami w zbiorniku)
W wolnossącym tylko patent z motocykli.
Wloty powietrza w miejscach występowania nadciśnienia, tylko gdzie je w aucie znaleźć, a poza tym w motocyklach dobrze się to sprawuje dopiero od około 120÷140km/h
Smart Fortwo 450 cdi 2000 rok, było 41KM jest 59KM
Mam go od 10-2011 i przebiegu 150 000 km, obecny przebieg ponad 430 000 km !!!!
Mam go od 10-2011 i przebiegu 150 000 km, obecny przebieg ponad 430 000 km !!!!