40.000 km strzeliło jak z bicza Czas więc na obsługę okresową czyli po kolejnych:
10.000 km olej silnika, filtr oleju, filtr powietrza
20.000 km wymiana filtra kabinowego (jakaś nowość filtr biofunkcjonalny)
Po 40.000 km robię wymianę świec (widać, że 2 z nich mają już przepalone izolatory czyli czas na nie - i widać, że na pierwszy montaż poszły świece NGK - dla mnie nieakceptowalne dlatego montuję BOSCH Iridium) oraz wymianę oleju w skrzyni/mechanizmie różnicowym
Oczywiście, pomyślano o pracy tylko dla serwisu, czyli zrobiono zwężkę w otworze świecy - tak żeby nie można było jej wykręcić normalną 14
Spalanie perfekcyjne o czym świadczy herbaciany kolor zespołu iskrowego
Do montażu cewek warto użyć specjalnej pasty, żeby przy następnym ich wyciąganiu, gumy nie zostały na izolatorach
10.000 km olej silnika, filtr oleju, filtr powietrza
20.000 km wymiana filtra kabinowego (jakaś nowość filtr biofunkcjonalny)
Po 40.000 km robię wymianę świec (widać, że 2 z nich mają już przepalone izolatory czyli czas na nie - i widać, że na pierwszy montaż poszły świece NGK - dla mnie nieakceptowalne dlatego montuję BOSCH Iridium) oraz wymianę oleju w skrzyni/mechanizmie różnicowym
Oczywiście, pomyślano o pracy tylko dla serwisu, czyli zrobiono zwężkę w otworze świecy - tak żeby nie można było jej wykręcić normalną 14
Spalanie perfekcyjne o czym świadczy herbaciany kolor zespołu iskrowego
Do montażu cewek warto użyć specjalnej pasty, żeby przy następnym ich wyciąganiu, gumy nie zostały na izolatorach
RS concept (RS chip + EL-TEC + MAKSOR ULTRA)