Nie można marnować czasu więc na pierwszy rzut poszła modyfikacja a właściwie uzupełnienie wyposażenia o fabryczny zestaw nagłośnienia JBL. Wymaga to pozyskania (lub dorobienia przy użyciu dedykowanych złączy) specjalnej wiązki łączącej system z głośnikami, radiem i systemem sterującym w samochodzie CAN. Ja pozyskałem takową kompletną z fabrycznej wiązki wyposażonej w zestaw JBL. Następnie "wyprułem" część odpowiedzialną za JBL.
.... i oznaczyłem co gdzie ma iść
Wyprutą wiązkę trzeba dołożyć (wpiąć) do już zamontowanej. W tym celu potrzebne są niestety schematy połączenia urządzeń (tu niezastąpiony jest Mikemas, który przyszedł z pomocą - dziękuję) oraz niestety dostęp do wszyskiego ..... czyli demontaż całego wnętrza.
potem montaż dodatkowych głośników tzw. surround, których nie ma fabrycznie w cabrio tylko w coupe oraz wymiana seryjnych na fabryczne głośniki JBL
.... montaż oryginalnego wzmacniacza Harman.....
..... i połączenia tego wszystkie do kupy profesjonalnie
Po podłączeniu pozostaje wszystko sprawdzić i uruchomić w systemie aktywując urządzenie za pomocą programu ddt4all ( tu również niezastąpiona była zdalna pomoc Mikemasa - Dziękuję) Jeżeli wszystko było dobrze podpięte zestaw nagłośnienia JBL od razu zadziała ..... jak u mnie
Mając tak rozbebeszone auto warto pokusić się za jednym zamachem o wygłuszenie podłogi. Ja zrobiłem to przy użyciu mat bitumicznych CTK oraz pianki wygłuszającej 6mm i dopiero na to położyłem fabryczne (skromne) elementy wygłuszające
..... efekt przeszedł moje najśmielsze oczekiwania ..... dopiero teraz usłyszałem różnicę........ ile szumu i hałasu trafia z niewygłuszonego podwozia ....... jest 4 razy ciszej niż wcześniej ...... a szczególnie w cabrio ...... polecam każdemu ten zabieg
.... i oznaczyłem co gdzie ma iść
Wyprutą wiązkę trzeba dołożyć (wpiąć) do już zamontowanej. W tym celu potrzebne są niestety schematy połączenia urządzeń (tu niezastąpiony jest Mikemas, który przyszedł z pomocą - dziękuję) oraz niestety dostęp do wszyskiego ..... czyli demontaż całego wnętrza.
potem montaż dodatkowych głośników tzw. surround, których nie ma fabrycznie w cabrio tylko w coupe oraz wymiana seryjnych na fabryczne głośniki JBL
.... montaż oryginalnego wzmacniacza Harman.....
..... i połączenia tego wszystkie do kupy profesjonalnie
Po podłączeniu pozostaje wszystko sprawdzić i uruchomić w systemie aktywując urządzenie za pomocą programu ddt4all ( tu również niezastąpiona była zdalna pomoc Mikemasa - Dziękuję) Jeżeli wszystko było dobrze podpięte zestaw nagłośnienia JBL od razu zadziała ..... jak u mnie
Mając tak rozbebeszone auto warto pokusić się za jednym zamachem o wygłuszenie podłogi. Ja zrobiłem to przy użyciu mat bitumicznych CTK oraz pianki wygłuszającej 6mm i dopiero na to położyłem fabryczne (skromne) elementy wygłuszające
..... efekt przeszedł moje najśmielsze oczekiwania ..... dopiero teraz usłyszałem różnicę........ ile szumu i hałasu trafia z niewygłuszonego podwozia ....... jest 4 razy ciszej niż wcześniej ...... a szczególnie w cabrio ...... polecam każdemu ten zabieg
RS concept (RS chip + EL-TEC + MAKSOR ULTRA)