Też 'coś' wiesz Pisałem o ciśnieniu atmosferycznym i temperaturze otoczenia.
Pokazujesz dane DIAGNOSTYCZNE dające pogląd na stan silnika podczas pracy. Wiem, że za wysoka temp. w dolocie nie wpływa pozytywnie na moc, nie mniej ani operator, ani hamownia nie ma na to wpływu. Stawiają wiatrak przed autem i tyle.
Z tego co zrozumiałem, piątkowe spotkanie było ustawione na hamowanie, a nie na chiptuning. DLATEGO nie było potrzeby podłączać OBD. W przypadku hamowania, nanoszenia zmian w ECU i tak w kółko diagnostyka jest niezbędna.
Co do WD40 konkretnie - nic nie pisałem. Ktoś wcześniej wspomniał, że tak czasem robili przed pomiarem. U mnie np. psikali Plakiem Osobiście myślę (nie wiem, bo nie sprawdzałem), że WD też pomaga na trakcję na rolkach.
I dalej nie odpowiedziałeś na pytanie o wpływ temperatury oleju na wynik hamowania
P.S.
Do kościoła nie chodzę, więc dzwonienie na mnie nie działa :P
Udanego weekendu!
Pokazujesz dane DIAGNOSTYCZNE dające pogląd na stan silnika podczas pracy. Wiem, że za wysoka temp. w dolocie nie wpływa pozytywnie na moc, nie mniej ani operator, ani hamownia nie ma na to wpływu. Stawiają wiatrak przed autem i tyle.
Z tego co zrozumiałem, piątkowe spotkanie było ustawione na hamowanie, a nie na chiptuning. DLATEGO nie było potrzeby podłączać OBD. W przypadku hamowania, nanoszenia zmian w ECU i tak w kółko diagnostyka jest niezbędna.
Co do WD40 konkretnie - nic nie pisałem. Ktoś wcześniej wspomniał, że tak czasem robili przed pomiarem. U mnie np. psikali Plakiem Osobiście myślę (nie wiem, bo nie sprawdzałem), że WD też pomaga na trakcję na rolkach.
I dalej nie odpowiedziałeś na pytanie o wpływ temperatury oleju na wynik hamowania
P.S.
Do kościoła nie chodzę, więc dzwonienie na mnie nie działa :P
Udanego weekendu!
Pzdr.