Jeździ fajnie, ale wolę swoje auta po remapach aniżeli przed.
Przed remapem było około 21s do 100km/h, po remapie niecałe 16s.
Dodatkowo w polifcie zmieniły się momenty zmiany biegów na położone prawie jak w przedlicie - do 5 biegu jest to prawie identycznie.
Przed remapem silnik w polifcie kręcił prawie do 3000 obr/min i dopiero zmieniał bieg, teraz do 5 biegu zmienia nie dalej jak przy 2000 obr/min a najpóźniej zmienia z 5 na 6 przy niecałych 2500 obr/min.
Co do przeładowania możesz trochę przestawić dźwigienkę od gruszki (zaworu upustowego) by zawsze była lekko otwarta, wtedy nawet przy bucie w podłodze nie powinno przeskoczyć powyżej 1,2 bar, ale to tylko doświadczalnie możesz ustawić.
Świeżo po wgraniu programu (były obawy o możliwość przeładowania przez turbinę) miałem przestawione ramię zaworu turbiny na dźwigni gruszki o prawie 1cm, max ciśnienie było wówczas tylko 1 bar, a na 6 biegu przy zmianie z 5 przy 130km/h było tylko 0,5 bar. Wówczas nie miał tyle mocy by jechać szybciej i zwalniał do około 115km/h przy pedale w podłodze. Obecnie po ustawieniu zaworu w turbinie w pozycji zamknięty nie przeładowuje ale nie mogę sprawdzić ile faktycznie dmucha. Za kilka dni kupie nowego elm to sprawdzę i napiszę.
Przed remapem było około 21s do 100km/h, po remapie niecałe 16s.
Dodatkowo w polifcie zmieniły się momenty zmiany biegów na położone prawie jak w przedlicie - do 5 biegu jest to prawie identycznie.
Przed remapem silnik w polifcie kręcił prawie do 3000 obr/min i dopiero zmieniał bieg, teraz do 5 biegu zmienia nie dalej jak przy 2000 obr/min a najpóźniej zmienia z 5 na 6 przy niecałych 2500 obr/min.
Co do przeładowania możesz trochę przestawić dźwigienkę od gruszki (zaworu upustowego) by zawsze była lekko otwarta, wtedy nawet przy bucie w podłodze nie powinno przeskoczyć powyżej 1,2 bar, ale to tylko doświadczalnie możesz ustawić.
Świeżo po wgraniu programu (były obawy o możliwość przeładowania przez turbinę) miałem przestawione ramię zaworu turbiny na dźwigni gruszki o prawie 1cm, max ciśnienie było wówczas tylko 1 bar, a na 6 biegu przy zmianie z 5 przy 130km/h było tylko 0,5 bar. Wówczas nie miał tyle mocy by jechać szybciej i zwalniał do około 115km/h przy pedale w podłodze. Obecnie po ustawieniu zaworu w turbinie w pozycji zamknięty nie przeładowuje ale nie mogę sprawdzić ile faktycznie dmucha. Za kilka dni kupie nowego elm to sprawdzę i napiszę.
(03.02.2016, 17:14)shagger napisał(a): Moj smart coraz czesciej wchodzi w tryb awaryjny spowodowany przeladowaniem.Zalozylem wskaznik turbo i dzieje sie to przy ok 1.3 bar.Ale musze tak operowac gazem by nie przekroczyc tego 1.2-1.3 bar bo wtedy komp odcina dawki i ledwo da sie 100 kmh jechac.W trybie awaryjnym wskazowka bosta wolno reaguje na gaz i max da sie ja podniesc do 1 bar.Kiedys po zakupie smarta bylo mierzone kompem i wychodzilo 1.65 bez wchodzenia w tryb awaryjny.Nie wiem co uleglo zmianie.Gruszke mam sprawna.Intercoller ostatnio zalozylem nowy bo stary sie przetarl.
Poza tym mysle ze jak zrobiles remap czyli zwiekszyles dawki,czasy to doladowanie samoczynnie wzrasta.Wieksza ilosc paliwa to wieksza ilosc spalin i wieksza ich predkosc przeplywu.Turbinka chcac niechcac szybciej sie kreci i mocniej dmucha.Zawor upustowy u mnie slysze jak sie otwiera a mimo to dochodzi do przeladowania.Troche to nielogiczne ale prawdziwe.Ciagle mam bledy od czujnika cisnienia.
Swoja droga ciekaw jestem jak jezdzi seryjny smart cdi.Nigdy nie mialem okazji.
Smart Fortwo 450 cdi 2000 rok, było 41KM jest 59KM
Mam go od 10-2011 i przebiegu 150 000 km, obecny przebieg ponad 430 000 km !!!!
Mam go od 10-2011 i przebiegu 150 000 km, obecny przebieg ponad 430 000 km !!!!