Podlaczylem dzis pod kompa.Udalo sie dokladnie ustalic moment gdy wchodzi w tryb awaryjny:
SMART_03184524.bmp (Rozmiar: 281,3 KB / Pobrań: 36)
Cisnienie doladowania przy jakim wlacza sie tryb awaryjny to dokladnie 1.27 bar.Dziwi mnie to tym bardziej ze kiedys na tym samym kompie bylo ok.2.65 (czyli 1.65 bezwzglednego)i wtryb awaryjny nie wchodzil.Jak widac na wykresie po osiagnieciu cisnienia 1.27 wskakuje tryb awaryjny(pozioma linia na koncu wykresu)Pozniej jeszcze jechalem ale cisnienie stalo juz sztywno jak na wykresie.Czujnik cisnienia w kolektorze podaje juz stala wartosc mimo ze cisnienie sie zmienia.Turbina bez problemu dmuchnela by wiecej gdyby nie tryb awaryjny.Czasem nawet teraz w piku widzialem 1.5 bar.
Poza tym okazalo sie ze nowo zakupiony emulator egr co chwila wywala blad.Badziew.
SMART_03184524.bmp (Rozmiar: 281,3 KB / Pobrań: 36)
Cisnienie doladowania przy jakim wlacza sie tryb awaryjny to dokladnie 1.27 bar.Dziwi mnie to tym bardziej ze kiedys na tym samym kompie bylo ok.2.65 (czyli 1.65 bezwzglednego)i wtryb awaryjny nie wchodzil.Jak widac na wykresie po osiagnieciu cisnienia 1.27 wskakuje tryb awaryjny(pozioma linia na koncu wykresu)Pozniej jeszcze jechalem ale cisnienie stalo juz sztywno jak na wykresie.Czujnik cisnienia w kolektorze podaje juz stala wartosc mimo ze cisnienie sie zmienia.Turbina bez problemu dmuchnela by wiecej gdyby nie tryb awaryjny.Czasem nawet teraz w piku widzialem 1.5 bar.
Poza tym okazalo sie ze nowo zakupiony emulator egr co chwila wywala blad.Badziew.