Hej,
u mnie po przeróbce tłumika i wywaleniu katalizatora moc wzrosła o 8 KM z 84 KM, które posiadał. Postanowiłem więc włożyć boxa i dodać jeszcze trochę. Na hamowni okazało się, że najbezpieczniej będzie zrobić go na prawie 102 KM i 144 Nm, bo powyżej odłączało turbo. Oczywiście usunąłem też ogranicznik prędkości maksymalnej jak i obrotów.
Jeżdżę od prawie dwóch tygodni i nie mogę się nadziwić, co smart potrafi zrobić na drodze. Problemem jest tylko szybki start na mokrym bo ESP włącza się aż do 3 biegu.
Wykres z hamowni
u mnie po przeróbce tłumika i wywaleniu katalizatora moc wzrosła o 8 KM z 84 KM, które posiadał. Postanowiłem więc włożyć boxa i dodać jeszcze trochę. Na hamowni okazało się, że najbezpieczniej będzie zrobić go na prawie 102 KM i 144 Nm, bo powyżej odłączało turbo. Oczywiście usunąłem też ogranicznik prędkości maksymalnej jak i obrotów.
Jeżdżę od prawie dwóch tygodni i nie mogę się nadziwić, co smart potrafi zrobić na drodze. Problemem jest tylko szybki start na mokrym bo ESP włącza się aż do 3 biegu.
Wykres z hamowni