Panowie! Nie ma co bić piany. Marcinmobil ma rację. O zimnym powietrzu możemy sobie podyskutować gdy mamy do czynienia z silnikiem doładowanym. Wnioskuję ze autor wątku ma silnik wolnossacy wiec dyskusja o zimnym powietrzu lub dolocie tym ebaya czy RSa staje się zbędna bo silnik i tak zaciągnie tyle i będzie potrzebował. Kwestią będzie tylko rodzaj filtra. Wg mnie dolot z ebaya to niepotrzebny wydatek pieniędzy. Ale kto bogatemu zabroni. Na pewno wygląda efektownie
tapnięte z SG NOTE 4
Poza tym napisałem na samym początku że wystarczy wsadzić filtr K&N i zmienić rurę np na forge i efekt będzie podobny. Dla tego rodzaju silnika dłuższy dolot o 6cm nie będzie miał znaczenia. Juz lepszym rozwiązaniem jest dokupienie tzw. łapacza powierza na zewnątrz wlotu niż kombinowanie ze stalowym dolotem z kwasiaka bo to rozwiązanie przynajmniej coś da - niewiele ale da
tapnięte z SG NOTE 4
tapnięte z SG NOTE 4
Poza tym napisałem na samym początku że wystarczy wsadzić filtr K&N i zmienić rurę np na forge i efekt będzie podobny. Dla tego rodzaju silnika dłuższy dolot o 6cm nie będzie miał znaczenia. Juz lepszym rozwiązaniem jest dokupienie tzw. łapacza powierza na zewnątrz wlotu niż kombinowanie ze stalowym dolotem z kwasiaka bo to rozwiązanie przynajmniej coś da - niewiele ale da
tapnięte z SG NOTE 4
RS concept (RS chip + EL-TEC + MAKSOR ULTRA)