Nie wiem czy ten temat już poruszony, więc napiszę jak u mnie wyglądało podłączenie nie oryginalnego radia do fabrycznej instalacji.
W moim Smarcie 454 jest na wiązce od kostek radiowych, taka gąbka zawinięta i w niej jest złączka, oraz jedna luźna kostka. Rozłączyłem to złączkę i w to miejsce włożyłem luźną kostkę. Radio po tej zmianie funkcjonuje normalnie.
Wygląda na to że producent przewidział podłączenie innego radia i w tym dodatkowym połączeniu pod gąbką jest alternatywna kostka z napięciem 12V.
W moim Smarcie 454 jest na wiązce od kostek radiowych, taka gąbka zawinięta i w niej jest złączka, oraz jedna luźna kostka. Rozłączyłem to złączkę i w to miejsce włożyłem luźną kostkę. Radio po tej zmianie funkcjonuje normalnie.
Wygląda na to że producent przewidział podłączenie innego radia i w tym dodatkowym połączeniu pod gąbką jest alternatywna kostka z napięciem 12V.