Próbuję myśleć logicznie i dochodzę do innych wniosków, a przynajmniej nie mam pewności.
Skrzynia jest zautomatyzowana, ale to oznacza, że jest elementem wykonawczym. Odbiera sygnał z ECU i włącza odpowiedni bieg. Jedynym sygnałem wychodzącem ze skrzyni jest informacja o zapiętym biegu. Jeśłi się mylę popraw mnie proszę.
To, że wartości przełożeń są zapisane w ECU i prędkość kół nie zgadza się z liczbą obr/min i zapiętym biegiem rozumiem, ale to nie ma nic współnego (moim zdaniem) ze zautomatyzowaniem skrzyni.
Jeżeli elementy elektromechaniczne pozostawię ze swojej skrzyni, to zakłądam, że żadna adaptacja nie jest potrzebna.
Pytanie tylko, co zrobić z tymi przełożeniami.
Mój problem chyba nie jest jednostkowy - otóż w moim silniku od F2 ,montuję osprzęt od roadstera. Ponieważ sprężarka jest inna, a także m.in. wtryskiwacze, reg. ciśnienia paliwami muszę zmienić soft ECU.
Obecnie mam jaiś niemiecki tuning wgrany, ale jest to strojone pod psprzęt standardowy. Pytanie, jak dokonać strojenia, żeby mieć soft roadstera w zakresie map silnika, ale pozostawić wartości przełożeń skrzyni z F2?
Albo, wracając do pytania głównego, jak zamontowac skrzynię z roadstera (sama mechanika skrzyni) i wgrać po prostu soft od roadstera.
Zapewne ktoś już przez to przechodził.
Skrzynia jest zautomatyzowana, ale to oznacza, że jest elementem wykonawczym. Odbiera sygnał z ECU i włącza odpowiedni bieg. Jedynym sygnałem wychodzącem ze skrzyni jest informacja o zapiętym biegu. Jeśłi się mylę popraw mnie proszę.
To, że wartości przełożeń są zapisane w ECU i prędkość kół nie zgadza się z liczbą obr/min i zapiętym biegiem rozumiem, ale to nie ma nic współnego (moim zdaniem) ze zautomatyzowaniem skrzyni.
Jeżeli elementy elektromechaniczne pozostawię ze swojej skrzyni, to zakłądam, że żadna adaptacja nie jest potrzebna.
Pytanie tylko, co zrobić z tymi przełożeniami.
Mój problem chyba nie jest jednostkowy - otóż w moim silniku od F2 ,montuję osprzęt od roadstera. Ponieważ sprężarka jest inna, a także m.in. wtryskiwacze, reg. ciśnienia paliwami muszę zmienić soft ECU.
Obecnie mam jaiś niemiecki tuning wgrany, ale jest to strojone pod psprzęt standardowy. Pytanie, jak dokonać strojenia, żeby mieć soft roadstera w zakresie map silnika, ale pozostawić wartości przełożeń skrzyni z F2?
Albo, wracając do pytania głównego, jak zamontowac skrzynię z roadstera (sama mechanika skrzyni) i wgrać po prostu soft od roadstera.
Zapewne ktoś już przez to przechodził.
_____________________________________
Czarny Biały F2 w trakcie procesu ulepszania
Michał
http://smartklub.pl/t-zwykly-f2--14797?p...#pid134646
Czarny Biały F2 w trakcie procesu ulepszania
Michał
http://smartklub.pl/t-zwykly-f2--14797?p...#pid134646