numery regulatora nie maja znaczenia , wazne by był identycznej budowy zewnętrznie , pasuje z wielu silników , iveco , mercedes , renault .On tak naprawde sie ne psuje tylko zasyfia , to zwykły elektromagnes i nic więcej - cewka rdzeń iglica kulka tulejka , co tam sie ma zepsuc ?
Wystarczy zrobic generator impulsów , pozyskać wtyczke , podłaczyc i zanurzyc pracujący regulator w płyn do mycia silników , godzina impulsów i powinno byc ok .
Jest oczywiście możliwe ze jakieś kwasy z oleju napędowego podłej jakości moga wyżreć jakies mikrometry i regulator nie będzie trzymał ciśnienia tyle ze to mało prawdopodobne bo wydajność pompy jest tak duża (przypomne ze identyczna pompa siedzi w v8 400cdi i daje rade na 8 wtrysków) to chyba 1/1000 prezypadków .
powodzenia
Wystarczy zrobic generator impulsów , pozyskać wtyczke , podłaczyc i zanurzyc pracujący regulator w płyn do mycia silników , godzina impulsów i powinno byc ok .
Jest oczywiście możliwe ze jakieś kwasy z oleju napędowego podłej jakości moga wyżreć jakies mikrometry i regulator nie będzie trzymał ciśnienia tyle ze to mało prawdopodobne bo wydajność pompy jest tak duża (przypomne ze identyczna pompa siedzi w v8 400cdi i daje rade na 8 wtrysków) to chyba 1/1000 prezypadków .
powodzenia
Wszystkie wiadomości proszę kierować na Brzostek911@o2.pl